10 February 2011

.Tak Paham.

Byk bende kt dlm dunia ni kite TAK PAHAM..
And ade gak yg kite wat² tak paham je kn..
Ape la korang agknye aq nk merepek kali ni ekk?
Huhuu..
Iye..nk merepek psl perkara² yg AKU TAK PAHAM..
Ok,jelas x maksod x paham tu?
Nggak ngerti,dont understand..sme la kirenye xpham tu..
Kalo nk senarai kn..byk sgt yg aq xpaham..

So,meh la kite kupas isu xpaham ni sikit demi sikit..
Lame² teros jadik gunung..huhuu..
Biase nye perkare yg aq xpaham ni berkaitan ngn keliling aq..
Xkan la keliling org len lak kn..
AhakSs.. :)

So that..barangsiape yg bace..
Ttibe die pnye mata rse nk bdarah tgk karya bertaip aq ni..
Harap mahap..aq xde mention pn name sesape ok.. :P
Kalo ttibe jugak sape² yg bace ni rse cm temperature die naek..
Mungkin jugak la diri nye kn yg dimasokkan dlm isu ni..
Ehehee..
Yg penting,aq XDE MENTION name sesape ok..




Well..kite pn tau..
Kt dunia ni byk sgt drama,senario,perkara yg blaku..
So,dgn itu la byk perkara yg aq rse mcm xleh nk bla tau..
Itu pasal aq jadik xpaham..
Selalu pkiaq dlm pale ni..
"Perlu ke camtu?" "Perlu ke camni?"
Lebeh kurang ahh gitu..huhuu..
And kekadang byk bnde yg aq rse mcm xleh trima akal je kn.. :P
Tula aq ckp tadi..
Bende² sekeliling ni la yg aq xpaham..
(bukan blur,cume tak paham je..)
(^_^)
Ok..nantikan episod demi episod kesah TAK PAHAM aq ni ekk..ki3..







5 comments:

sue. said...

yay...da bole komen.....

tamau larh xpham syg..

Yan said...

berapa banyak tak faham da..hahaha

tapi kan nad, ape ko cakap tu betul lah..Kenapa macam nie?kenapa tak macam nie?kan?

Banyak betul soalan dalam idup nie..huuuu

NaDia Aziz said...

susue : whoaaa..da leh komen eaa..lega aq..ahahaa..xpyh tuko template.. :D

NaDia Aziz said...

yan : aah dok..byk bnde yg xpaham..ko tgu jelaa ape aq xpaham next entry ekk..

maybe ade yg sme kot ngn ko..kah3.. :D

sicKo^ said...

series.. aku pun tak faham..