25 February 2011

.Winner Contest Wajah Tanpa Mekap.

TAHNIAH..!!
Contest dari Puan Seha.. :)

Betol ape tokey kontes ckp..

"yang penting ialah HATI kerana dari situlah kecantikan sebenar seseorang dinilai..kalau HATI bersih, ianya automatik terpancar di wajah..so cantikkan HATI barulah dan tak usah gusar dasn risau dengan kecantikan yang sedia ada.."


notajumaat : 
alhamdulillah..
my 2nd time menang kontes..
second,kontes ini contest tanpa mekap
THANKS tokey contest..!!

**emmm..mcm nk wat kontes gak..ngee.. (^_^)







15 comments:

Misz Eila said...

waa..congrats!!
hdiah bole share x..hahahaha

Lovely Fieyza said...

haha.. congrate gak.. lau nak buat contest bg sampai 5 pemenang tau.. aku jd terakhir pun takpe.. aku tak penah menang.. ishk3..

cendawanpink said...

eila : ngee..bole bole..
tp aq nk carik design hadiah ni.. (^_^)
hadiah best..!! leh pilih corak..hahaa..

cendawanpink said...

fieza : tengkiu.. (^_^)
huhuu..tgu aq kaya raya sikit..
maklom laa..kn skg ni pakai 'vios'..kah3..

Si Tukang Tulis said...

aku nak join kalau ko buat contest!!ape kata ko buat contest kemerhanjengan paling hanjeng. kira maki2 orang la..aku rasa aku ada chance nak menang.wakakakkakakaka

cendawanpink said...

sue : ahahaa.. :D
kalo cenggitu..mmg aq je yg layak masok kot..kih3..aq kn agak pedas+hot pnye ayat.. ;)
takot ade 'org-org' yg tak tertanggung t.. :P

heart tamimi said...

waaaa..tahniah2! =)

sicKo^ said...

alaa.. napa tak bagitau ada contest ni.. boleh aku masuk..:p ada syarat laki tak leh masuk tak aritu

syuga said...

waaaaaaaaaaa tahniah tahniah..klu aku masuk contest TANPA MEKAP ni sure aku menang ABP kategori muka cam hantu kak limah balik ke rumah wakakaka..

uollss memang da cantik tanpa mekap guysss!!!

cendawanpink said...

pujie : ehehee..tengkiu tengkiu.. :D

cendawanpink said...

sicko : ahahaa..kalo ko mmg slalu pki mekap..leh join..tp kne jadik auwww dlu.. :P

cendawanpink said...

syuga : kite sume pn cantek..!!
hehee..xde DSK yg hemsem pon..kih3..sbb kite wanita..cehwahhh.. :P

tat!n said...

haha,aku mng.gile lah!! :p

cendawanpink said...

tatin : ahahaa..tau takpe..lmbat ahh ko cekidiot.. :D

tat!n said...

bese laa..bz la katekan,wakakaka