14 March 2011

.Empangan Pecah.

 
Miahahaa..
Saje nak review pasal cite Hikayat Merong Mahawangsa..
Pegi tengok ari ahad aritu.. :)
Nasib baik da book tiket awal-awal..
Lagi la kat Mid Valley tu sentiasa penoh ngan org time cuti..
Yehaaa..
Jom jom jom..
Ikuti review aq yg ringkas ni..hahaa..




Komen aku :

Mule-mule saje je teman si LC ni..
Eksaited naa nk tgk cite ni..
Aku tak suke sgt cite ganas-ganas ni..
Aku layankan je..xde la se eksaited lc..hihii..
TQVM my gf belanja aku..kih3..
Bersempena besday yg bakal aku lalui nanti..
(coz die kene g induksi,xde mse nk selebret bday nnti..)
So,da masok tu..
Tgk n layankan cite tu..
So far ok laa..
Filem melayu yg camtu kn..
Agak gempak disitu..hik3..

Ngn hero nye badan ketak-ketak..kah3..

Antara part ajegile yg aku rasa la kan..
Ahaaa..part puteri cina tu mandi ngn dayang die..YingYing..
Perhhhh..ajegile wehhh..
Rasanye layar wayang tu da cukup beso ok buat mata aku nampak semuaaaa nye..
Hehee..Jap lagi bunga2 kenanga dalam tab mandi dia terselak dek air..
Haros nampak ke-sensor-an puteri tu..
Hahaa..Mmg clear habes.. :D
Bergumbira penonton lelaki ye..hehee..

And lg part yg mmg ajegile..
Part si Kamawas (org kanan penjahat tu) nak rogol puteri cina..
Wakakakakakaaaa..
Part aq berdekah gile vavi dlm wyg..hahaa..
"empangan kalau dibuka masa kan dapat ditahan airnya"
Lebih kurang gitu ayat dia..kih3..
Takleh blah yang Kamawas tu sentap tutt puteri cina tu..
Aq berdekah-dekah sampai lc tonjol aku suh diam..hihii..
Da la watak Kamawas dlm cite ni sntiasa bernapsu je..hahaa..

Dan keseluruhan cerita ok laa..
Best setakat ni cerita Melayu.. :)
Tpi pancutan-pancutan darah masa lawan tu cm kureng sikit kot..
Nampak xbape real..kih3..
And pelakon tambahan yg jadik tentera-tentera tu pn klako..
Yg kurus,kurus naa..yg debab,debab naa kot..hehee..
Tp tak best nye..
Last sekali hero mati..
Alahai..sad ending kot..
Ok,tu sejarah..mne leh ubah..hahaa..
Pape pn..cite ni mmg best..
Pegi nengok..aku yg tak suke naa tgk cite action ni..
Leh gak la layankan.. :)


notadibawah :
"sampai masa tibanya waktu,redup hati kamu berdua
bila dua jasad bersatu,hidup mati jadi bersama"

eh..nape la time aku SPM dulu takde cite ni..
kalo ade kan ke senang nak hapal subjek Sejarah..
ahahaa..sng sikit nak ingat kalo tngok real kan.. ;)







No comments: