27 March 2011

..Euwwww..Jijiknye..!!..

Kenape kah aku meng'euuuwww pepagi ni?
Ahahaa..
Sebab aku rase jijik uolsss..
Kerane ape?hahaa..
Kerane salah sorang org suweh ni laa..
Miahahaa..
Memang jijik sunggoh ok..
Sampai mata aku pun TAK SUDI LANGSUNG nak pandang..
Apetah lagi untuk menatap lame-lame..kih3..
Sebab..
Kalo terpandang aje muke thesundel tu..
Sumpah geli ketiak uolsss..
Gugur karang bulu keti aii..hahaa..
Jugak akan memeranjatkan pertumbuhan sel rongga-rongga di keti aii..
So,jangan lahh pandang ok uolsss..

Tapi uolss pernah tak ambil gambo dengan hanjeng?
(bagi yg beragama islam..)
Memang la tak boleh sentuh hanjeng kan..
Tapi aku pernah ok amek gambo dengan hanjeng BETINA..
Kih3..
Camane aku tau itu adelah hanjeng betina?
Sebab kan..hahaa..die suke mengawan dengan hanjeng jantan..
Tu pasal aku tau die hanjeng betine.. :P
Korang nak ke tengok gambo aku ngn hanjeng?
Kalo nak,sile request kat emel aku saje ok..
Haram letak kat dalam ni..
Nanti korang kene samak pulak pc korang..

Ape yang peting disini..
Aku nak tekankan adelah..
EUUUWWWWW..JIJIKNYE..!!
Hahaaa..
Byk nak ce cite ce cite pasal thesundel..
Tapi ape kan daya..
Belog aku ni untuk paparan umum..
Walaupun xde spesifikasi nama diletakkan dlm belog ni..
Namun ade kekhuatiran jugak ok..
Kang ade yg kepoh kat orang kampong ai pulak yg ai dengan lancar dan lantang nye cerita pasal hanjeng betina ni kat tutttt..hahaa..u know who u are ok.. :)

Tapi kan,aku rasa sekarang ni dah tak layak perangai manusia disama kan dengan haiwan..
Walaupun aku bagi contoh hanjeng..
Sebenar nye anjing pun kalau kite tolong..
Die mesti ingat kebaikan..
So,apekah yg harus aku sama kan thesundel..
Sebab haiwan yg haram tu sifat nye lebih MULIA kekadang tau..


nota vodo vodo:
Thesundel = saiton jelmaan manusia..
Ok x?hehee..

Eh,kisah TheRenyam lom cite g..nti la ekk.. :)




1 comment:

Sharienz Sz said...

haha..entri tersirat-sirut ni..
jeng..jeng kita lihat sapa yg terasa :)