16 March 2011

.Lelaki Handsome VS Lelaki Tak Handsome.

Kalau lelaki handsome pendiam
Perempuan akan cakap: "woow, cool giler.."
Kalau lelaki tak handsome pendiam
Perempuan akan cakap: "eh perasan bagus.."

Kalau lelaki handsome berbuat jahat
Perempuan akan kata: "nobody's perfect"
Kalau lelaki tak handsome berbuat jahat
Perempuan akan cakap: "memang.... muka pun macam pecah rumah!"

Kalau lelaki handsome menolong perempuan yg diganggu
Perempuan akan cakap: "wah.. machonya.. macam hero filem!"
Kalau lelaki tak handsome menolong perempuan yang diganggu
Perempuan akan kata: "entah2 kawan dia.."

Kalau lelaki handsome dapat perempuan cantik
Perempuan akan kata: "sepadan sangat.."
Kalau lelaki tak handsome dapat perempuan cantik
perempuan akan kata: "mesti kena bomoh perempuan tuh!"

Kalau lelaki handsome ditinggal kekasih
Perempuan akan kata: "jangan sedih, kan saya ada.."
Kalau lelaki tak handsome ditinggal kekasih
Perempuan akan kata:...(terdiam, tapi telunjuknya meliuk-liuk dari atas ke bawah, patutlah, tengok saja luarannya).. .

Kalau lelaki handsome penyayang binatang
Perempuan akan cakap: "perasaannya halus...penuh kasih sayang.."
Kalau lelaki tak handsome penyayang binatang
Perempuan akan cakap: "sesama keluarga memang harus menyayangi.."

Kalau lelaki handsome bawa BMW
Perempuan akan cakap: "matching... hebat luar dalam.."
Kalau lelaki tak handsome bawa BMW
Perempuan akan cakap: "bang, bosnya mana?.."

Kalau lelaki handsome tak mau bergambar
Perempuan akan cakap: "pasti takut kalau2 gambarnya tersebar.."
Kalau lelaki tak handsome tak mau bergambar
Perempuan akan kata: "tak sanggup melihat hasilnya ya?.."

Kalau lelaki handsome menuang air ke gelas perempuan
Perempuan akan cakap: "ini barulah lelaki gentlemen"
Kalau lelaki tak handsome menuang air ke gelas perempuan
Perempuan akan cakap: "naluri pembantu, memang begitu.."

Kalau lelaki handsome bersedih hati
Perempuan akan cakap: "let me be your shoulder to cry on"
Kalau lelaki tak handsome bersedih hati
Perempuan akan kata: "kuat nangis!! lelaki ke bukan ni?"


sile tengok jugak kat
*Perempuan Cantik VS Perempuan Hodoh

nota kaki :
hehee..lumrah manusia kan..
ahakSs.. :D




No comments: