01 March 2011

.Org Suweh.

Apekah suweh?
Suih,suir,suey?
Cenggitu lah bunyi nye kan..

Kekadang perkara yg berlaku dan kebetulan persamaan antara org suweh tu buat kite tpikir yg sememangnye diorang suweh..ahahaa..
Apekah aq bebel arini ekk?

Wokeh2..
Aq rase mmg aq lahir n kenal ngn org yg bernama *tettt toottt tuttt* ni suweh dowhh..
Lagi la dari keturunan jalang ni kan..diri hampir same..

Memang prangai sejibik..!! hahaa..
Kalo jadik housemate or adik beradik tu..
Mmg tersangat la ngam and tip top pnye combination..
Wa berani kompom bai..hehee.. :D

Entah laa..org yg suweh ni mesti diwujudkan berpasang-pasangan..
Dan org yg tak suweh mesti diberi tugas pikul tanggungjawab betolkan org suweh ni..ahahaa..tp xde makne nye kn..kalo da diri sendiri yg suweh,xdapek den nk tlg.. :P
Pegi la mandi air bunge 7 perigi..belom tentu lgi suweh tu veramvus..
Kalo hati sendiri yg xbape nk suciiiiii..

And aq kaji la mlm tadi..
The Sundel, The Renyam, The Kepoh and also The Siol byk weh persamaan..
Wakakakaa..
Nak tau persamaan nye..
Jeng jeng jeng..
Lain kali la aq cite..
Xpon aq cite kat tempat lain..
Kat mane?
AhakSs..adelaaa..
Tunggu next story mory haa.. :)

Be4 tammat ini entry..
Bersama-sama lah kite menghayati gambo di bawah..
TQVM..!!




notalutut :

eh lupe nk gtau semua pembaca sekalian..
ini SAMA SEKALI BUKAN blog utk budak UPSR,PMR & SPM yg menduduki peperiksaan..sebab BLOG INI tidak BERBUDI BAHASA yang TIDAK SESUAI utk jadikan bahan ulangkaji..
dan AYAT-AYAT didalam ini jua mengandungi unsur-unsur kePUAKEan yg melampau..serta penghinaan yg sangat bernas..kih3..jika ANDA-ANDA-ANDA-ANDA telah terasa ke atas coretan ini,memang anda la org nye..sekian sahaja notalutut hari ini.. (^_^)






8 comments:

Yan said...

nad2...kelakar lak aku bace wei..sumpah banyak menyumpah entry ni..belit2 doe..tapi kelakar!hahaha

cendawanpink said...

yan : ahahaa..kalo ke mengenali suweh-suweh tu..msti ko paham cite ni..belit-belit pasti terungkai..cehwahh.. :D
(hehee..byk sumpah seranah eaa..astagfirullah..)

sicKo^ said...

citer nih belit2.. aku tak paham ni.. kena tunggu episod seterusnya baru leh faham kot..

cendawanpink said...

sicko : kih3..ajaib kan penulisan aq? :P
da la xberbudi bahase..hahaa..

Lovely Fieyza said...

bile nak sambung daa??

cendawanpink said...

fieza : sudey sambung dlm pvt blog daa..hehee.. :D

Lovely Fieyza said...

ohooo.. gitu ker.. okeh3.. i terjahhh.!!

cendawanpink said...

fieza : kih3..terjah jgn x terjah ok.. :P