02 April 2011

.Pemenang GIVEAWAY Cendawanpink.

Salam..
Hai kengkorang..
Aku dah wat undian pemenang dengan hosmet aku ni..
Die laa yg jadik tukang cabut undi..
Hehee..
Jom nengok PEMENANG GIVEAWAY CENDAWANPINK.. (^_^)



CONGRATS to OGY

Kepada yang tak ade rezeki menang GA ni..
Tunggu nanti utk contest ye..
Thanks sume yang sudi join GA ni..


Eh..hadiah misteri tak tengok lagi kan..
Jom nengok dulu..

hadiah utama + hadiah misteri
[frame + lollipop + tempat letak fon]



And kepada OGY (pemenang)
Sile lengkap kan butir-butir di bawah utk pengeposan hadiah,,

NAMA PENUH
ALAMAT PENUH
NO TELEFON







2 comments:

Ogy said...

Nie email ogy..kang ogy reply ok

fauziahkamarudin@ymail.com

kakyong said...

tahniah buat pemenang..