15 April 2011

.Rindu Selama 15 Tahun.

This is autopost entry.. :'(
8:15pm,15.04.1996..
Wali ku pergi..
.
.
.
Awat autopost??
Coz mengambil masa nak taip..wuuuu..
Kesedihan hari ini tak semestinya sedih aje..
Allah masih mengizinkan aku gembira..

(alaa..eppy sebab menang Kontes I Love Red laa..huhuu..)

Tapi dalam kegumbiraan..
Hari ni jugak hari kesedihan yg pasti untuk aku..
Tiap-tiap tahun pun mesti sedih..
Aku tak pernah lupe pun walau sesaat yg berlaku..
Iye..daya ingatan aku sangat kuat untuk ingat kejadian 15 tahun dulu..

Diam tak diam..
Masa berlalu dengan pantas..
Tapi aku masih tak dapat menghakis walau sekelumit kenangan itu..
[T.T]
Melainkan aku amnesia.. (-_-")

Malam tadi..
Ibu telefon..
Ibu : "Nurul,ingat tak esok hari ape.."
Aku : "Ingat je..hari ulangtahun ayah meninggal kan.."
Dan bla bla blaaa..(berbual lain..)
Huhuu..

Aku benci perkataan KALAU..
Tapi aku tetap jugak nak gune kalau..ermm..
Kalau diberi peluang..
Walau sehari pun..
Aku nak sangat jumpe ngn kekasih dunia akhirat aku kat atas tu..
Sebab..banyak aku nak cerita..
Sebab..aku nak peluk puas-puas..
Sebab..aku rindu sangat-sangat..

Kalau pergi PD je..
Aku selalu harap..
Aku dapat jumpa wali aku ni..
Aku selalu rasa lain macam kalau lalu kem tentera..
Sebab kenangan aku kat situ..
Mandi laut same-same..
Picnic kat batu empat..
Aku naik basikal,wali aku jogging.. (-_-")
Sumpah aku tak pernah lupe,walaupun aku kecik time tu..

Ya Allah..
Kau tempatkan lah Wali-ku dikalangan org beriman..
Ya Allah,
Bila magfirah-Mu telah mencapai mereka sebelumku,
Izinkanlah mereka memberi syafa'at untukku.
Tetapi jika sebaliknya, maka izinkanlah aku memberi
syafa'at untuk mereka,sehingga kami semua berkumpul
bersama dengan santunan-Mu di tempat kediaman
yang dinaungi kemulian-Mu, ampunan-Mu serta rahmat-Mu





notarindu :
jika aku dibenarkan utk buat last wish..
aku nak darah daging aku bersatu semula..
sebab aku rindu.. ("-_-)
aku tak tau camne nak leraikan rindu kematu ni..
hanya doaku je jadi jambatan penghubung aku dan wali ku..
ya allah.......






3 comments:

heart tamimi said...

uwaaaa..ko wat ak nanes la nanad T_T

MR.ROMEO said...

sorry to hear that nad..

specially for you nad:-

"God will definitely show you the way to smiling again.Just remember all the good times you shared with your father and all the love he gave you throughout the years. He is not gone. He will live in your heart forever".....

tat!n said...

=(

al-fatihah tuk wali ko.