22 June 2011

.Kes Cinta #2.

-Dugaan paling besar time bercouple-


SUMBER GAMBO : Laman Sosial Masa Kini ^_^


Errkkk..ape ekk nak aku komen..
Kesian & Tabah..
Tu je kot yg aku dapat cakap..
Sebab aku tak ada dekat tempat die..
Tapi aku tak sure diorang still bersama or da berpisah..
Bukan aku kenal pon..
Terjumpe je kt fb then lekat kat sini..huhuu..

So,kengkorang..
Kalau korang kat tempat wanita ni ape korang wat ekk?
Haishhhh..
Ni la pepatah cakap..
Kalau takut dilambung ombak,jangan berumah di tepi pantai..
(fuhh,seb bek umah aku atas angin..kih3..)

Tapi ape yg aku dapat simpul dan belitkan..
Akak tu cakap 'dari start couple da byk dugaan'..
Maksod nye,die teroskan gak eaa..
Aiyakkkk..
Mcm takot je kn aku dengo..
Errr..say hello to Andartu Club..!! :D
Nak register dari skg kene bayo bape hengget ekk yuran tahunan?
Hahaa..adiosss..!!


nota cinta :


Maksudnya :"Ya Tuhanku, janganlah Engkau membiarkan aku hidupku seorang diri,dan Engkaulah pewaris yang paling baik.” (AlQuran: Al-Anbiya’: 89).

-berdoa supaya jodoh kita dari kalangan yg dapat membimbing ke arah yg diredhai..aminn..:)





5 comments:

Sharienz Sz said...

salam cendawanpink...
dah lama sha tak dtg cni hehe :)

kesiannya wife dia tu..husbnd ker mcm tu???? siap kutuk wife sndri..pastu cri betina lain pula..apa nak jd la hehe :)

cendawanpink said...

sha : wslm..hehee..da blek Sbh lupe blog eaa..:D

aah..sian kn..ade gak dlm dunia realiti..ingatkn kat dlm drama je..:P

Sharienz Sz said...

hehe..a'ah balik sabah dah bz sikit..pasal tu jarang online..tp blog tetap dihati hehe :)

n!da said...

aku amik doa ni. aku amik. tengs. hehehe

cendawanpink said...

nida : ngee..ameklahh..:D
aku amin kn ko ekk..