27 June 2011

.Kes Cinta #3.

Weh korang korang yg takde astro..
Ade nengok x cite Takdir Afina..
Cer try click FB Takdir Afina or korang carik ahhh kt tonton.com tu ekk..
Sedih siot cite tu..

Malas nk cite sinopsis..
Gi nengok la sndiri ekk..hehee.. :D
Tapi aku paling tak sangka la kan mak mertua Afina cenggitu..
Uishhh..sian die wat smpai bisu n lumpuh wooo..
Mental problem rupenye..
Tapi sian si afina nye jadik mangse..

So,nak cite ni..
Pasal mak mertua la ekk..
Aku takde mak mertua lagi..so ape aku bebel ni..
Jgn nak mare n terase lak..
Ni secara umum nye rentetan cite Takdir Afina tu..huhuu..

Cer korang letakkan diri kat tempat afina dlm cite tu..
Haishhh..mesti sedey bai..
Da la xkuat iman..lagi nk tempuh dugaan cenggitu..huhuu..
Minta dijauhkan la ekk..
Tapi memang lerr takleh nak tolak takdir qada qadar tu kn..
Sape pon takleh lawan kehendak Dia..
Kalau aku kat tempat afina..
Errr..tak kwen pon xpela..hahaa..(gelak puake..)
Dari aku wat dose 24jam,bek eppy sengsorang..
Tapi tu KALAU mak mertua gitu psiko la kan..

Yg mak mertua pon..
Syg sgt kat anak tu,kene gak la had nye..
Takkan la anak smpai xleh nk kwen kot..
Huhuu..
Da kwen tu tggungjawab da bercabang dua lak..
So,pepandai la nak idop..
Nanti aku intebiu rakan-rakan seangkatan aku yg da kwen..
Ahahaa..
mak mertua smackdown..
gilekentang siot..
huhuu..

antara isteri & ibu
nahh..mane ko pilih?
huhuu..


part paling sentap hati wanita aku..
masa lepas kene smackdown ni..
mak bapak afina angkat die bwk balek naek kete..
pehhhh..gile siyal sedey nye..
feel lak rase macam kte yg kene cenggitu ekk..
adoyai..kesian dowhh..


sumber gambo kat Fesbuk Takdir Afina

nota cinta :

hehee..ni bakal mak mertua aku..
sporting morting uolsss ai ckp yu..
InsyaAllah soon..(jgn tanye soon tu bile ok..)
'bakal' okehhhhh..belom sah lagi..
so,ko takyah kepoh eaa..sekian..:)









4 comments:

Sharienz Sz said...

gila kentang mak mentua macam tu..
dapat menantu macam aku habis dah aku terajang...hahhaha

just gurau jer

cendawanpink said...

sha : ehehee..mak buyung xleh trajang mak mertua..ki3..:D tulaa..sian kn die..

tat!n said...

mak aiii...ganeh tul wey,hehehe
'bakal' mak metua aku spoting gk.huahuahua.

cendawanpink said...

tatin : 'umang aii' laa..hahaa..

aah,kne smackdown dok..ki3..kesian aku nengok time ni..:P

ehem,bakal ko pon ok ekk..amin..:)