19 July 2011

.Alahaiiiii Geramnye!.

Ye..aku memang geram sangat..
Hishhh..xtau la nk ckp geram cemane ekk..
Jom laa nengok sape yg aku geram..
Kot2 korang pon geram same gak..
Huhuu..

haishhh..
bulat betol mata dak kecik ni..

dak kecik ketawe takde gigi kiut je..
nape org beso xkiut dah ekk?hahaa..


minnie mouse kiut..:)

fuhh,muscle kat perot dak ni kiut..hahaa..
awas kalo aku dpt dak kecik ni..
aku picit2 mcm makan pau..:P

Ehehee..
Ni sume gambo anak kawan plkn aku..
Si Ain ni..
Salah sorang geng budak nakal mse kat Kem Put-Put dlu..huhuu..
Da ade anak pon kawan aku ni..
Geng lain lom kawen g..
Sorang da tunang..hik3..

Same kan muke ngn mama die?huhuu..:P


Cemane la rupe anak aku lak ekk..
Yg pasti lonjong kot..
Sebab aku kn lonjong..wakakakaaa..:D

??????????????????
beginikah?
ahahahaaa..:D
harem kejadah aku ni ekk..
takde keje ke..kui3..

nota alahai : 
hey anda-anda-anda,jgn ngutuk haa..
inibelogaku.akupunyesukelahnakbebelape. :P







8 comments:

Lovely Fieyza said...

pandai budak tu senyum.. huhu

cendawanpink said...

fieza : aah..jenis budak kecik suke ketawe kot..hahaa..:D

Lovely Fieyza said...

mak die pun comel.. huhu..
kau bile lagi nad? aku tak sabar nak g rewang umah kau.. hehe..

cendawanpink said...

fieza : ahahaa..aku ekk?aku kne wat kt uma sndiri..t dtg putrajaya la..hik3..:P

n!da said...

haah kan. knp org tua senyum xde gigi burok bebeno. budak kecik comel pulak? hoho

cendawanpink said...

nida : kih3..ntah la wehh..pe kata pasni nmpk org tua xde gigi kte cakap kiut gak..:D

dzafira said...

Comelnya budak tu... Geram nak cium2 pipi dia..

Kalau ayahnya muka tak lonjong, tak semestinya anak muka lonjong ikut ibu kan.. hehehe ;)

Ada org cakap kalau anak pempuan ikut muka ayah, dia cantik.. Kalau anak lelaki ikut muka mak, dia hensem... Taktau la betol tak..

cendawanpink said...

dzafira : hehee..geram kn..mcm pipi pau..ahahaa..:D

ahakSs..ayahnye pon takde lg..kih3..aah,ade gak org ckp camtu..org ckp sejuk je kn..hik3..:P