18 July 2011

.Bulu di Mata.

Ehehee..
Nampak naa takde koje ekk..
Takde laa..
Saje je kali ni nak cite pasal Bulu Mata Palsu..
Huhuu..
Jgn kata korang xpenah tau ape tu bulu mata palsu ekk..





Cantek kn..cantek kn..
Tapi kan..
Korang penah nampak x..
Org-org-org pempuan yg pakai bulu mata palsu ni..
Tak kena tempat..tak kira masa?
Hehee..
Kesian dowhhh..aku selalu je jumpe..
Bukan nak kutuk or hina..
Tp aku tetibe rase aneh..
PERLU ke kalo nak ke pasar jual ikan pon pakai bulu mata palsu?huhuu..
Takde sape nengok la wehh..
Ikan,ayam,udang,sotong yg da mati je kot..Kih3..
Ok..tetibe kene pikir positip..
Mungkin baru balek kenduri kot..

Kekadang gak aku mcm kesian..
Dah jadik hamba fesyen ke org2 yg cenggini..
Kalo kene tempat nye..takpe la gak..
Pegi kenduri kawen ke..
Pegi beseday party ke..
Pegi jamuan ke..
Pegi photoshoot ke..
Pegi tunang ke..
Pegi kawen ke..
Kalo takat g paso ikan takyah laa..
Penat je nk pakai bulu tu..hihii..:P
Lg lawak kan..
Kite nengok bulu mata yg die pakai tu 'sememeh' je..
Alahai..serious sadis aku nengok..
Bertambah sadis bile da rase paling anggun..
Jalan2 macam budak agas..haishhh..
Aku mmg takleh blah okeh..
Bertenang sudah..hahaa..

nota mata aku :









ni mata org jahat..(tanpa bulu mata palsu ekk)
AWAS! hehee.. :P






2 comments:

dzafira said...

Tak mandi pun takpe kalau setakat nak gi pasar beli ikan.. Pengalaman.. hehe ;p

cendawanpink said...

dzafira : ahahaa...same laaa..xde makne nye nk mandi..pas balek pasar bru mandi..kih3..:P