19 July 2011

.Kan Dah JILAT TAIK Sendiri.

Buwekkkkssss..!!
Tajok pon da tau kan macam kotor..
Aah..org ni memang kotor gile bagi diri aku..
Smpai akhir nafas aku pon die takkan bersih bagi aku..
Aku geli gilebabi ngn org ni..Sumpah!

Dulu cakap camni..
"Aku ni kalau ikut tarikh lahir,firasat bulan lahir..
memang LAYAK nye jadik ENGINEER SAHAJE"
Nah,amek ko kata-kata pempuan puake tu..
Skg ape cite..
Apply gak keje Pembantu ***** skolah..
Bukan nak memperlekehkan jawatan tu..
Tp pempuan betina bangang tu laa..hahaa..
Dulu pon bukan men kerek..
Nak keje SAME TARAF dengan KELAYAKAN je..

Tp skg ape jadik..
Keje tu takyah deyyyy nak amek diploma or degree sume tu..
Abes PMR pon da leh apply ape..
Auzubillahhhh..
Allah tu Maha Kaya..
Org yg cakap macam puake ni,Allah nak tunjukkan ape yg die ckp tu xbetol..
Ape die rase die leh aturkan 100% hidop?
Huhuu..die lupe kot..
Kite ni hanye mampu rancang..Tuhan yg tentukan..
Tula akibat org terlalu TAKSUB dgn RAMALAN2 ni sume.. :P

Dalilnya adalah riwayat Abu Dawud dalam Sunan-nya dengan sanad yang shahih dari Ibnu Abbas Radhiallahu 'anhuma bahwa Rasulullah Shallallahu 'alaihi wa sallam:

"Barangsiapa yang mempelajari ilmu dari bintang-bintang, berarti telah mempelajari salah satu cabang dari ilmu sihir. Semakin bertambah ilmunya, semakin dalam ia mempelajari sihir tersebut."



nota bawah :
renung-renungkan & selamat beramal..! :)
errr bagi yg mcm tak tau menahu or takde kene mengena..
SILENT plisss..! hahaa..cau cin cau..:D








4 comments:

n!da said...

alamak, aku ni dala suke tengok bintang. hohoho

cendawanpink said...

nida : hahaa..tgk bintang xpe..
tapi jgn taksub dgn ramalan bintang a.k.a horoskop..huk3..:P

nnti leh jadik sewel mcm betine tu..ahakSs..

Atie iskandar said...

wah! sape perempuan bangang tue nad??? malu seyh klu aku...

cendawanpink said...

atie : tulaa pasal..kalo aku bkn takat malu..hahaa..ko kenal pempuan tu..wink* ;)