18 July 2011

.Kenapa Saya Suka Rumah Saya?.

Kenape ?
Kenape agaknye ekk..
Hehee..
Abes,takkan aku nk suke rumah org len lak..
AhakSs..

First time duduk 'rumah burung merpati' ni xbese..
Almaklum laa..
Saye ORANG KAMPONG saje..
Tak biase duduk tinggi-tinggi naa..
Gayat gitu..huhuu..
Tp lelame da ok da..tarak hal..kih3..

Paling aku suke tngok view dari umah..
Yelaa,uma da tinggi tu..
Mesti la view cantek..
Xkire laa ngadap hutan ke,ngadap pokok ke..
Asalkan cantek kn..huhuu..
Ni lak view uma aku..
SUNRISE

 7:12 am
view dari tingkap bilik aku

menghadap ke tasik area umah PM


SUNSET

 subhanallah..
cantek gilosss aku rase..
siap ade line kaler oren tu..
(takde sebarang edit)




nota aku :
tenang jiwe raga tengok keindahan semulajadi alam ni kn..;)
so,bangon laa pagi utk tgok sunrise & jangan tido maghrib lak..:P







4 comments:

Miss Tasantek said...

kau! buat aku rindu rumah lama aku kat kaki bukit Hulu Langat. :( ouh..rindu.rindu. rindu.

cendawanpink said...

tasa : ehehee..msti uma ko dlu pon view cantek eaa dok..bbukit bukau..:D

heart tamimi said...

cantekk nyer view tuh nanad..tonang hati nengok ea..view dari umah ak xsantek sgt..hoho

cendawanpink said...

pujie : ehehee..meh laa pindah bwh uma aku..uma ko xtinggi sgt kot..tu xnmpk view sgt..:D