20 July 2011

.Nila & Susu.







"Kerana Nila Setitik,Rosak Susu Sebelanga"

Kat organisasi korang mesti pernah kan kene cenggini..
Org lain buat salah,org lain kene..
Same gak macam ni..
Org lain keje nk rak,org lain dpt name..
Ade x tempat korang camtu?huhuu..
Aku kompom la ade..hehee..

Tapi nasib baiklah aku dalam 'NEGARA BERKECUALI'..
Huhuu..so selamat lah dari menjadik susu yg kena NILA setitik tu..
Sebab aku tak minom susu..kah3..
Akan datang xtau la selamat or tak..
Sat lagi sume kene maki-hamun mau terkelu lidah kang.. :D

Adelah normal manusie kalau ade kesilapan menuding jari kat org lain..
Adelah normal manusie kalau takot dipersalahkan
Adelah normal manusie kalau duduk kat gua negara berkecuali..ahahaa..aku kah itu?:P
Sawan kejap petang ni..
Cau cin cau..!!


nota susu tercemar :
tu pasal aku suke bekerja dengan mesin dari manusie..
lepas spm rela aku keje kilang dari keje shopping mall..hahaa..:D
alahai manusia..









2 comments:

n!da said...

nanad, gamba nila da rosak dek nila dalam belange ade tak? hehehe

cendawanpink said...

nida : tulaa pasal..aku try gak google..takde..hahaa..:D

cer ko bli susu sebelanga n ko letak nila..t ko letak kt blog ko..leh aku kopi..hik3..