22 July 2011

.Sebuah Nasihat.


"Sayang Lelaki Bukan Untuk Kita Semuanya,
Dia Boleh Kongsi Dengan Orang Lain Jugak..
Tak Macam Kite"
                -from Mak Usu


Fuhhh..bile aku amati dalam-dalam maksud ni..
Tersentuh hati batu aku..hahaa..:D
Iye betol..
Lelaki boleh sayang 4 perempuan sekaligus..
Kite perempuan tak boleh..huhuu..scandal je boleh..upss..!!
Aku pernah dengo kawan aku cerita..
Suami die ckp..Die sayang isteri die..tpi dalam masa yg sama suami die sayang gak kt ppuan lain..
Auwwww..cemane kalo engko kt situasi tu?ahakSs..
Okeh-okeh..rujuk balek nasehat org bpengalaman kt atas klu rase nak sentap..
Ahahaa..:D

nota jumaat :
renung-renungkan..jangan termenung..
hehee..:D




4 comments:

n!da said...

mau aku ngamuk kalu laki aku ckp cenggitu kat aku.. hoho..

nanad, aku baru pasan, muke mr.f ko macam sape. macam erul af tu. hohoho ade tak ade tak? sikit2 tu ade kan? hehe

cendawanpink said...

nida : ahahaa..bkn takat ngamok eaa..ade kang kua brita tajuk utama kes bunuh..hik3..:D

erul af muke xlebor mcm mr.f aku..kih3..:P

nur aishah bte abd hadi said...

ak ah betol wey
llk mmg boleh sayang perempuan2 lain kot..pelik aq..huhuhu

cendawanpink said...

ecah : huk3..agknye laa kn hati lelaki dicipta kn cenggitu dari azali kot..:P