19 August 2011

.Ehemm..Terdiam Aku.



Erkk?apekah maksod nye ekk?
Huhuu..
Yelaaaa..
Kump Sokongan JE..mane ade keje..
Langsong xwat keje..hehee..
Cukup tahun boleh mansuhkan post Kump Sokongan ekk..
Kump Sokongan balek kampong jage ayam jelaa..ahahaa..
Kalo aku,balek kampong jolok kelape sawit jelaa..kaye gak..buah ngah mahal tu..kah3.. :D

Takde laa nak sesangat APC tu..
Tapi sedikit cuma penghargaan pon dah memadai kot.. :)
Even sehelai sijil tanpa WANG RINGGIT..


nota kuli AJE :

hahaa..masa kn pipit boleh terbang sebaris dengan enggang..
begitu jugak bunga lalang yg tak sama batas dengan bunge rafflesia..(ni ayat aku sndiri..hahaa..)

*ini kat tempat aku je..tempat org len tak kot..*




8 comments:

Sumayyah Nadhirah said...

biar betul?

cendawanpink said...

maya : ni kt tempat aku jela dok..huhuu..:P

Pupel Liyana said...

kejam!

cendawanpink said...

pupel : (T.T)

Lovely Fieyza said...

mak aih.. maknanya kumpulan sokongan tak layak dapat APC.. pasni soh jer PTD n gred2 sewaktu dgnnya buat keje.. kita buat keja betul2 pun tak dapat APC... kuajak!

Sumayyah Nadhirah said...

owhh

cendawanpink said...

fieza : huhuu..tau takpe..aku pon xpaham dowh..ahahaa..:D
maybe yg leh dpt ni kene gune 'aircond' power kot..kih3..xde kipas lg da..ngee..

cendawanpink said...

maya : ehehee..:D