15 August 2011

.Jangan Cari BF Yang...??



Jangan cari bf yang main BOLA,sebab dia akan sepak2 kita
Jangan cari bf yang main BADMINTON,sebab dia akan pukul2 kita..
Jangan cari bf yang main VOLLEYBALL,sebab dia akan tampar2 kita.
Jangan cari bf yang main TAKRAW,dia akan timbang & lipat2 kita..

Tapi

Carilah bf yang main CHESS,sebab mesti dia sentiasa lindungi QUEEN dia elok2..

 erkkk?
ahahaa..carik bf cm dlm gambo cenggini ekk..
^_^




nota suka suke : 
huhuu..entry sekadar suke suki je.. ^_^





7 comments:

Miss Tasantek said...

hah. dapat pon komen.
weh, yang main chess tu dh tahap atok2 ..carilah yang muda sikit pic tu weh. bru bernafsu sikit. hahaha..
so kau nak cakap jangan cari bf budak sport eh?? kikiki..mujur suami aku cuma peminat bola sepak. bukan player :)

cendawanpink said...

tasa : ahahaa..da leh komen ekk..:D

kih3..atok ke datuk tu?hehee..xde laa..sje je ni haa dok copy paste je..ehehee..

dzafira said...

Tua bebenor la plak pakcik yg main chess tu.. hehe.


Boleh jugak cari bf yg main ragbi... huhuhuhu

dzafira said...

Tua bebenor la plak pakcik yg main chess tu.. hehe.


Boleh jugak cari bf yg main ragbi... huhuhuhu

cendawanpink said...

dzafira : ahahahaaa..sje je ltk gambo pakcik tu..kih3..
ragbi eaa..msti ganas..huhuu..

manggosteen said...

kadang2 org main chess korbankan quenn sendiri untuk dptkan queen pihak lawan..lebih kejam tu..ahahaha

cendawanpink said...

manggosteen : ehehee..betol gak tu kn..:D bese laa..KING a.k.a lelaki kn mmg cenggitu kekdah nye..hik3..:P
*joke jek*