03 August 2011

.Kes Cinta #4.

Ok,ape kes arini?
Kes org lain ni..
Cer usha LINK NIE..
Ok,da bace kn..
So,pe cite ekk?
Nak caye cakap sape?
If aku,mesti la aku caye cakap kaum sejenis aku..
Ehehee..

Skg ni xmo cite hal mereka..
Ni nak bebel ckit pasal Orang Ketiga,Keempat,Kelima dan seterosnye..huhuu..

Selalu aku tanye..
Nape perlu ade PEMPUAN or LELAKI nak jadik penyebok ekk?
Lain laa kalau dalam dunia ni cuma tinggal SEORANG je lelaki..
Boleh laa nak rebut-rebut derr..
Aneh tapi benar..huhuu..

Tapi,kan org-org tua selalu cakap..
"Bertepuk Sebelah Tangan Takkan Berbunyi"
(errr..melainkan sebelah tangan ku MENAMPO kuat ke TheSundel tu barulah bbunyi kn..hehee..)
So,maksod nye kalo xmelayan..
Bende tu takkan jadik gak la kan..
So,pokok pangkal nye..
Diri masing-masing je..:)


nota ketiga orang :

haish,ni ekk cabaran bertunang..
agak-agak ape la cabaran aku dgn 'future husband' aku nanti ekk..
tapi sekurang-kurang nye elia tu da penah rase feeling bertunang..
aku nih habok pon tarak..kah3.. :D






6 comments:

Hustler said...

Aku Setuju dengan perkataan ko (aceh, ayat cam ayat dalam mahkamah lak) Kalo tak melayan, perkara-perkara seperti org kedua, ketiga, or seterusnya takkan berlaku. Yup! Betul2. Ko biler nak tunang?? HAhahaha

cendawanpink said...

hustler : sy setuju yg arif..! hahaa..:D

tula pasal kn..bese laa..da ade yg baik,mesti la org nk yg lg baik..kui3..:P

ooo aku tunang ekk..
on 32 Ogos 2011 boleh?hahaa..

n!da said...

dalam situasi ni. aku kesian dekat KFCM.. kesian smpi nak serah jiwa raga aku kat die. kekekeke

cendawanpink said...

nida : ahahaa..gatai naaa ko ekkk..:D cer ko ngorat die lak pasni..ngee..

n!da said...

haha. aku cakap2 je. nak buat, mintak simpangg..

cendawanpink said...

nida : kah3..kalo ttibe dengo cite ko ngn kfcm..kompom heboh media Msia nnti..ahahaaa..:D