02 August 2011

.Macam Sedap Je Pop Cake.

Hai kengkorang..
Ingat tak dulu aku ade buat Entry INI ?
Kan aku nak sangat makan MACARONS kn..pastu aku da dapat..hehee..
Lepas dah puas makan macarons..
Skg ni lak aku ngidam bende ni..huhuu..

Adoiyaii..kalah kawan-kawan aku yg preggy..
Aku lak keje nk melantak aje..ahahaa..:D
Antara banyak2 napsu dalam badan aku ni..
Napsu makan & shopping je xleh nak tahan stakat ni laa..ahakSs..
Kalo preggy nnti silap-silap aku ngidam nak makan gajah lak..
Beso n puas gamaknye..ahahaa..choii..mtk dijauhkn..:P

Eh eh..jom la usha ape lakk aku nak makan kali ni..
Ehehee..
Kengkawan..sape ade jumpe bende ni sile jual ngn aku..
Dapat sejibik ckup la..ahahaa..
Almaklom laa..aku kan ala-ala kegajahan skg ni..
Sbb terlalu byk makan.. -_-"
Or mungkin jugak terlalu sng hati kot..
Ape pon,alhamdulillah atas kurniaan-Mu.. :)
**Gomok pon gomok laa..janji eppy..hahaa..

Err..perhatian..
Sebarang ayaq liuq yg meleley nengok gambo sat g jgn sampai ayaq liuq basah keyboard ok..ahahaa..:D

CAKE POP
@
KEK POP

-pic source : google

 aku rasa aku terliur sebab tgok budak ni makan kot..

 wahhhh..menggiurkan owhh..

 macam-macam rupa ade ni haa..

 leh jadik perhiasan gak ekk..

 grrrrr.. -_-"

 Yg ni pon santek gak laa..

 Nampak menyelerakan gak yg ni..

 Alahai..sedap nyeeee..

Slurppppp!

Luar coklat,bila digigit..
Dalam nye ade cake..:D

Ya..kuatkan iman puasa ku..
Ehehee..


nota cakepop :
sape buat,bagi aku sikit ekk..
hehee.. ^_^






8 comments:

fiqkbe said...

iskh makruh tgk mknn awal2 ni. kurang pahala puasa =P

cendawanpink said...

fiqkbe : ehehee..:D
makruh eaa..bkn rasa ngn lidah ke bru makruh..kih3..:P

Pupel Liyana said...

kejam lagi

cendawanpink said...

pupel : ahahaa..jgn tliur ok Pn Mas..:D

baem said...

kat starbuck ada nie.

cendawanpink said...

baem : ooo yeke..:D hehee..klu dpt yg fresh from oven lg sdap kot..ki3..t aku try usha..tengsss.. ^_^

n!da said...

macam2 cara dorang ni nak niage kan? teringat mase belajar usahawan dulu. tak tepikir langsung nk buat perniagaan macam ni. sebenarnye perniagaan yg paling untung ialah perniagaan makanan. hoho

cendawanpink said...

nida : aah wehh..lgsong x tpikir bisnes on9 ekk..xde pon nk kene carik borang daftar bisnes sume tu..ahahaa..:D takyah nk sewa tempat ke kn..:P