26 August 2011

.Nera - Hatimu Milikku.




Pernahkah engkau hargai cintaku yang sejati
Pernahkah engkau mengertikan diriku ini
Betapa hebatnya cintamu, memberiku sejuta pilu
Betapa agungnya asmaramu, membuatku terpaku

Disisimu ku terdiam seribu bahasa
Dihatiku bergetar sejuta rasa
Namun sukar untuk aku meluahkan ku cinta padamu
Nafasku terhenti bila melihat dirimu
Terasa pantas degupan jantungku
Mungkinkah hatiku milikmu jua
Ku sayang padamu
Kan ku abadikan dikau
Sewaktu kenangan yang manis
Yang tak mungkin aku lupa
Untuk selamanya



nota aku :
best wok VC die..
memule nengok xpaham..
tapi mendalam kot maksud lagu ni..huhuu..
bagi aku maksud lagu nera hatiku milikmu ni kan.. :


1) si nera ni sebenarnya patung..
dan jatuh hati kat lelaki tu..
jatuh ati cemane pon die xleh wat pape..
sebab die tu hanye patung


2) si nera ni suke kat lelaki tu..
tapi die xberani nak luahkan perasaan die kat lelaki tu..
sebab tu die rase diri dia macam patung..

Ok,so..korang nak rasa maksud yang mane betol?kah3..
Aku rasa maksud yg pertama tu lebih tepat..ehehee..






2 comments:

Lovely Fieyza said...

aku pun rasa yg 1st tu.. sbb ujung VC tu die simpan patung dalam stor kan? n nera pun jd patung terkulai..

cendawanpink said...

fieza : 2 makne vc die ni kn..ki3..:D
takot kalau patung kt alamanda jatoh ati kt aku..kah3..sbb sllu g alamanda..:P