02 August 2011

.Program Kemasyarakatan Ke Cameron - Part 1.

Ehehee..
Ari tu kn..
Opis aku de wat xtvt kemasyarakatan..
Pegi kg org asli kat cameron sane..
So,mls nk tulis pjg2..
Jom nengok gambo..hehee..

29.07.2011


 Sesi pertapaan sementara tunggu pengangkutan ke kampong itu

 Last batch tunggu lori.


 Ni haa pengangkutan ke kg org asli tu..:)
Sejibik sejibun macam PATI dowh..
ahahaa..mmg lawak gilos..:D

"Ampun pakkk..kami nggak salah.."
hahaa..:D

 Dah sampai kampong nye selepas 15menit 'bergoncang dunia' dalam lori.

 Rehat jap,baru sampai kn..:)

Sudah sampai Timb Menteri..

Makan reramai..:)

Antara sumbangan yg diberikan utk setiap keluarga.

Tok Batin kampung itu..

Meriah kan.. ^_^

 Sukaneka bersama penduduk kampung pulak..

 Kami dok tepi je..hehee..

 Nah,org asli tu terbang ok..hehee..

Dan opis kami kalah la tarik tali wehh..
Diorang agak kuat ye..:D

 Kanak-kanak bergumbira main tepung..
Ehehee..

Bye-bye Kg Kuala Boh..

.
.
.
.
.

Perjalanan diteruskan ke hotel kat Tanah Rata lak..


Ahaa..da sampai pon..
Heritage Hotel,Cameron Highlands..


Sebilik dudok 2 org..
Best biliknye..
Takde aircond..sebab tingkap die terbukak..
So,pakai aircond fresh pnye..hehee..


Then,malam tu pegi Pasar Malam Brinchang pulak..
Kat Cameron kan fofular stoberi,honey..
So,aku pon try la nak makan Sarang Lebah ni..
Cinonet sarang lebah macam gambo kat bawah ni harga die RM2 hengget..

fuhhhh,manis kot madu ni..
aku tak suke naa manis,so perit laa tekak..
huhuu..

to be continue..

notanota :
ramai wanita suka makan madu..
tapi ramai juga wanita tak suke di'madu'kan..
ahahaa.. ^_^






7 comments:

tat!n said...

i love cameron!!heee.cejukkk je an..

n!da said...

aku takkan kot makan madu sebegitu saje. hoho. aku pon tak suke manis2.

cendawanpink said...

tatin : aah..sonok sonok sonok.. ^_^
tp aq lemah gak ngn sejuk..t aku kebas2..:P

cendawanpink said...

nida : org ckp baik mkn camtu..tgk org len mkn slumber je..aq pon slumber gak,tp manis gile ahh..:P

Lovely Fieyza said...

yke nida? aku tak pasti la kau kuat manis ke tak.. tp yg pasti kau kuat masin n kuat masam.. hehe

nad : aku sangat2 jeles ok, tp xsmpai2 lagi cameron tu.. org kata jalan die liku2.. bahaya dari genting.. uuu..

cendawanpink said...

fieza : huhuu..aah,maybe sbb jauh lg kot..:P tp klu lalu kat simpang pulai ke cameron jalan nye da lebor..so,xde la bahaye naa kot..

n!da said...

fiza, betol2. aku kuat masin n masam. kuat manis dalam air. tp kalu manis sgt2 aku tak suke. hoho