26 September 2011

.Cherita 25.09.2011.


Ini gambo semalam..
Hehee..
Perjalanan yang tak dirancang..
Banyak kejadian tak diduga..
Kih3..
Kompem terbenam dlm jiwe..
Cehwahhh..
.
.
.
Ok,ni cite lain lak.. :P

Paling takleh blah..
LIVE pnye SHOW..
Auummmm..hihii..
Aku agak ke-aneh-an bile nampak kapel laki sama laki..
Ekceli,first time kot aku nengok real..

aku : "weh lc,cube ko nengok leher mamat tu..ade merah-merah dowh.."
lc : "haah la wehh..dorang g*y.."
lc + aku : "pot pett pok pet pett pokk"(mule la mcm2 cerita..hehee..)
sambil pandang dgn pandangan sadis nye..ki3..

Waduhhh..kesan gigitan-gigitan-cinta hubungan sejenis cleaaarrr pnye..
Dengan aksi-aksi dlm tren lagi..haishhh..
Dan lagi aku rse sadis,dua-dua melayu..huhuu..
So,bulih tau yg mane actor jantan yg mane actor betine antara mereka..
Yg byk kesan gigitan-gigitan-cinte tu pasti jadik pompuan..ehehee..
Hadoi..boleh pitam kalo lelame nengok..
Dok melekat sokmo..
Mcm la kami (aku ngn elsie) nk ngorat "awek sejenis" die tu..
Aiyoyooo..
Dunia akhir zaman..


nota terkezut :
hehee..ajegile laa wehhh!!
seb bek aku normal lagi..ki3..
nk balek tu terserempak lak ngn sue.dalie.ema..hehee..:)






9 comments:

Sumayyah Nadhirah said...

ko g mane?

cendawanpink said...

maya : hehee..bese laa..
sogo,jln tar..:D

Cik Sue Tukang Tulis said...

hahaha tau takpe bley plak terjumpaaaaaa..lawak siak..haha

cendawanpink said...

sue : wahh korang msti mmborong sakan ni..ki3..:D
ktorang da nk balek time tu..:P

Anonymous said...

haahahhahahahaha

Mars Mell-o said...

ha ha macam macam ada :P


take care cutie :D

nida tecit said...

uwekkkk! gelibas ketiak aku. puiiii! cenggitu pon ade kah?

cendawanpink said...

mello : huhuu..tau tkpe kn..:D tengkiouuuu..:)

cendawanpink said...

nida : ahahaa..kurang 2 lelaki melayu sejati dah..:D