05 October 2011

.Cendol Leman Dawi.

Korang tau katne cendol ni jual?
Ahaa..kalo xtau..
Tempat jual cendol tu kat area jalan ke Tampin..
Cite ni da bape taun lepas da..
Rombongan merambu OPIS LAMA..
Cume aku je xletak kat blog..huhuu..

Ape istimewanye kedai cendol ni?
Hehee..
Meh nengok gambo..


 ini la Leman Dawi nye..
tokey kedai cendol famess..

 layanan & telatah tuan kedai tu wat sume customer gelak..
macam-macam di sakatnye..hehee..

 ko nengok banner atas tu..
sume percuma..
hehee..

maksud nye..
1st beli cendol je kene bayo..
pastu nk tambah ke,ape ke..
sume FOC..
or senang kata..
macam sewa mangkuk jelaa kn..

 aku.anak en esa.anak doc amin.

 kat situ gak ade air barli / air sirap FREE..
time aku n rombongan pegi tu turn air barli..hehee..

me.kak murni.amni.

nota cendol :
'cendol' kat idong da makin kureng..
so,da sihat sikit..ki3..:)




12 comments:

Cik Yana said...

Gile sedap kalau camtu. Lepak berjam-berjam tambah cendol free je. Hahaha~ tak pun beli semangkuk, lepak dengan kawan-kawan, habis je tambah. Baru jimat. Hehehe~

cendawanpink said...

cik yana : hehee..tau tkpe..:D
tpi mne laa leh mkn byk2 sgt..
leh kembung perut..tp plg best tokey kedai laa..peramah n mcm2 celoteh..try la pegi..:)

Hustler said...

Perghh!!! wa baru terpikir nak wat entry pasal cendol nih.. cis2... hahaahahmpeh tol kau nad.

Perghh!!! Tang 'cendol' tuh lagi cedap er... cer ko tambah santan cikit, tambah air, gula cikit, baru la ho liao!!! hahahaha

cendawanpink said...

mawi : ahahaa..tkpe2..ko kn wt kt blog ko..ki3..:D wat je,t aku nengok..ko g cendol ni gak ke?

fuhhh..tang 'cendol' tu mmg meraong beb kalo makan..kah3..

Miss Tasantek said...

aku ada dengar gak sal benda ni. ouh..nak pegi juga lah...

cendawanpink said...

tasa : hehee..g wehhh before dlm pantang..t dlm pantang da xleh mnum ice..:D

dzafira said...

Bestnye kalau tambah2 sume percuma.. Memang puas hati lah makan byk2...

cendawanpink said...

dzafira : aah..tau tkpe..mmg best..hehee..:D tp mne larat nk mnum byk2..:P

nida tecit said...

aku pon salu gak singgah sini kalu g tengok adik aku kt melake. sedap kan? aku paling suke cendol pulut die. pulut die lemak gileeeee k..

cendawanpink said...

nida : aah..kalo lalu jln dlm mmg kompem lalu tmpat ni kn..hehee..:D
sdap3..aku bese tambah bnyk laa..smpai kembung perot..:P

nida tecit said...

kau buat aku kecur liur la. teringat2 pulut die. yummyyyy

cendawanpink said...

nida : hahaa..da abes sandwich kt blog ko..minum cendol kt blog aku lak eaa..ahahaa..:D