10 October 2011

.Coklat for Her.

Memandangkan aku sangat rajin..
Memandangkan mud aku sangat baik buat cokolat..
So,aku pon membuatkan cokolat utk kawan skolah rendah aku..
Hehee..
Sebab nye die terkena 'buatan orang'..
Takot lak kang anak die 'ngences' (meleleh ayaq liuq)

coklat bunga pink + white bear + dan lain-lain

tunggang langgang aku letak..
huhuu..
senang kata presetation hancuss.. :P

 and sory gak..aku xletak almond,kacang or pape dlm coklat..
sebab org tu jual bnyak naa almond hancur tu..
aku nak gune 5 sudu kecil je..kih3..

sory gak kalo xsedap tekak ekk..
aku bukan pro sgt..
sekadar nye ajelaa..hehee.. ^_^


nota aku :
FASEHA 
dulu main cop tiang ngn dia ni..
skg da nak beranak..hehee.. :D






6 comments:

Cik TTK said...

terkena buatan orang yek..hahhaha

cendawanpink said...

TTK : ahahaa..ayat lbih berkias..kang aku ckp straighttt je ade lak org kondem.. :P

Lovely Fieyza said...

hahaha.. tok seha rupenye.. bagus3.. cayalah.. aku mengidam jugak ni.. tp aku tak terkena buatan org.. hehe

cendawanpink said...

fieza : ehehee..ko kne buatan org dlu bru aku wat kn..ki3..:D

tp hari kejadian ko da wat kn..hehee..

Atie iskandar said...

nad,ajar aku buat coklat nie.. teringin nk buat... bg resepi kat fb bole??

cendawanpink said...

atie : boleh3..sat g aku bagi ekk..hehee..da buat kene bagi kt aku sikit..:P