25 October 2011

.Seha & Finaz.

Hehee..
Tujuan diorang datang ni nak menuntut ilmu pembuatan coklat..
Tapi bukan setakat coklat je..
Siap main masak-masak lagi tu..
Meh nengok gambo dulu apekah yg kitorang buat sebelum belajar buat coklat..

 finaz korek

 seha kakyong


Aku tak sempat buat bekpes..
Sebab lepak jenjalan ari sabtu..
So,langkah mudah n cepat..
Adelah beli je kat kedai..
Hik3.. :D

hehee..balek dari pasar bli lauk sikit2..
naik bas pulang ke umah..
mahap ye kawan skola rendah ku..
ko da la ngandong..
jalan agak jauh..
pastu kene naek bas..
tu je aku mampu wehh..
huhuu.. 
nti ko ngandong anak kedua aku beli kete ekk..
ahakSs.. :)

Proses memasak pon mule..

 Finaz

 Slumber je makyong ni bertenggek..
(rambut ditutup dgn cat..hehee..)

 menu on that day :
ayam lomak cili padi
sambal udang
kobis goreng
telur dadar




 telur dadar ni
KOMPOM aku buat..hahaa..

Ngap3..!!
(rambut seha ditutup dgn cat..hehee..)

Lepas makan nk wat coklat..
Tapi da kenyang..
Mule laa mata ngantok gile..
Hehee..

Ok..sambung next entry utk Kelas Membuat Coklat ekk..






15 comments:

Cik TTK said...

beso dah perut seha..weeeeeeee

cendawanpink said...

TTK : hehee..cm belon..:D

Hustler said...

Psstt~~ Ayam masak lemak semangkuk??

Nad?? biler nak kawen?? Hahahahaha!!!

Lovely Fieyza said...

huih.. sedapnya sambal udang kau.. nak3..

cendawanpink said...

mawi : ahahaa..ade 2 mangkuk..nk jempot ko xleh..sbb ko lain spesis..kah3..:D

ye..mgu dpan aku kawen..wakakakakaa..

cendawanpink said...

fieza : ehehee..jom3..kne dtg sni bru de udang..ngee.. :D

nida tecit said...

aku elergik udang. isk. =( sobs2

cendawanpink said...

nida : sambal udang jela satu-satunye / the only kepakaran yg aku ade..kah3..:D

Hustler said...

Ah... kedekut la ko nad....

Minggu depan?? aloo.. tak jadik la nak belanja ko cendol.. terpaksa aku belanja LC sorang..
ko kan dah nak kawen... hahahaha!!!

cendawanpink said...

mawi : ahahaa..t laa..1 hari nanti..kengkawan kite sume yg da preggy malatops..lepas diorang abes pantang..kte piknik dekat monumen..ki3..

ahhh,blnje gak aku ngn lc..ki3..
ke ko nk 'rampas' lc dari aku ni..ahaaa.. :D

Hustler said...

Hahahah!!! camtuh plak.. giler dekat piknik.... hahaha....

ecely aku nak rampas ko.. tapi aku takot nan LC.. so aku buat2 la rampas LC dari ko... hahha

cendawanpink said...

picnic bessss woo..hahaa..:D

ahahaa..kawen je ngn die..abes cite..upsss..marah budak b6..:P

Hustler said...

Nad!!! Hahahaha.. hape la ko... budak B6 tak bersalah la... (eh?? ko bukan b6 jugak kan?)

NUR FASEHA BINTI IBRAHIM said...

oi!!!macam harem gambo aku...ada ke ko wat begitu....kah kah kah...takpe la yg penting rambut aku tak nampak...heheh....

cendawanpink said...

seha : ahahaa..comel pe..mcm alien je kn aku nengok..hik3..:D