12 October 2011

.Siapa Kiyoshi Sakurazuka?.

Meh tengok gambo cun ni jap..
Hehee.. :D

Comel kan?
Kiut ekk.. :)

Siyess comel gile.. :D

TAPI..
Tau tak model tu LELAKI??
Huhuu..
Betol..tak caye ke die lelaki..
Meh nengok gambo die lelaki lak..




Nampak ke-Lelaki-an die tak?
Aku nengok cam pempuan gak je..hehee..

 Haa..yg ni ade sikit laa rupe lelaki..huhuu..

Name: kiyoshi sakurazuka
Real Name :澈樱冢 = Che Ying Zhong (CMIIW)
Birthday : April 4, 1984
Height : 160cm
Weight : 40kg
Blood type : A
Constellation : Aries
Gender : Male
Birthplace : Hunan, China
Graduate : Beijing Institute of Technology




notabawah :
perhhh..kalo laa die ni bf / laki aku..
hari-hari aku menangis..
sebab die macam perempuan..
tercabar aku dgn ke-cun-an nye..hahaa..
"amit-amit jambang bait"





3 comments:

Hustler said...

Amit-Amit Jambang bayi la nad.. ngek tol... Hahahahaha.. aku penah jumep beliau nih.. kat mana ntah.. masa tuh aku lepak kat songkhla. Hahahahaha... tgk beliu photoshoot. Pakai baju pompuan sumer... Ati dah dub dab dah... tup2 lepas photoshoot, beliau berlenggeng jek?? Panas, then isap rokok kat belakang set... buntang aku tgk.. selidik2.. rope2 lelaki... Hahahahaha...

cendawanpink said...

mawi : jambang bayi eaa?bayi mne de jambang..hahaa..:D

kah3..msti time tu ko rse "pehh,jap g nk amek gambo ngn awek cun ni laa"..

skali die brlenggeng,tros ko rse nk pitam kn sbb suke lelaki..kah3..:D

Hustler said...

Hahahahaha.. sebab tu la dia panggil jambang bayi... ades.... hahahaha.. tak la.. mula aku dah pikir, aku bukan kat danok, boleh lak dak pompuan nih bukak2 baju macam tuh jek... skali survey, laki daaa.... Hahahahaha