04 November 2011

.Coklat Untuk Syurga Saya.

Syurga saye..
Kat kampong..
Syurga di bawah tapak kaki ibu..
So,saye nk balek jumpe syurga la ni kn..
Hehee..

 IBU

 love.love.love
ibu

ade love kecik-kecik..
aku try lekat kan kat depan..
tak menjadik pulak..
so,aku lekat je kat belakang..
hehee..

 budak-budak bear ni bergolek-golek

 santai mode katanye..

masing-masing terbongkang dlm telap aku..
hik3..


nota coklat :
ni je yg aku pandai buat..
so,aku bawak ni jelaa kn..
sobb sobb..
sunggoh sadisss..
to bakal laki aku..
da kawen,mkn la coklat je ekkk..hahaa..




4 comments:

Hustler said...

Diabetes laki ko ari2 makan coklat.. hahahaha

Anonymous said...

ELSIE DI SINI-MEMANG SADIA HAHAHA

cendawanpink said...

mawi : kah3..:D tulaa pasal..mampuihhhh..:P

cendawanpink said...

Elsie gile : kah3..SADIA tu bahasa serawak ke wehhh?:D