16 November 2011

.Hak.

Kembalikan hak kepada yg berhak
Takde 'hak' sampingan pon takpe
Asalkan sireh pulang ke ganggang pon dah cukup
Huhuu
Saye tak selop pon laa

Yg pasti,hutang budi di bawa mati
Hutang duit bayo duit
Hutang emas bayo emas
Hutang budi lagi,bayo body..hahaa..
Org berbudi kite berbahasa
Org tak ade budi,kite gune bahasa puake.hik3..

So,sesape ade rase aku ber'hutang' ngn korang..
Bagitau aku ekk..hehee..
Kekadang aku lupe,kekadang aku da xingat..(same je tu kn..)
Melainkan perkara-perkara yg terkecuali..such as,depa berhutang.pastu xreti bayo hutang..lalu aku pon konon2 membuat hutang kepada nye..lalu aku buat-buat-lupe bayo hutang..erkkk..bolehh??hehee..



nota hak :
hak aku,aku uruskan.
melibatkan KELUARGA aku..
memang menempah sumpahan puake dari saye..sekian.. :)
asal aku ade dengo cerita psl 'benda yg tak settle' dari mulut org len,
aku takkan teragak-agak ok..







8 comments:

Hustler said...

Hak hak hak hak.... Hak Tuih!! Hahahaha!!

(hak yang macam tuh macam mana lak nad???)

cendawanpink said...

mawi : hahaa..yg hak-tuih tu..kene bayo dgn hak-hak-hak tuih gak..:P

Hustler said...

Hahahahaahah!! pergh!! bercendol!! hahahaha!!!

cendawanpink said...

mawi : yakkkkkksss!! selebet..!hahaa..:D

Anonymous said...

lc hERE- clap 3 Kali utk statement bkenaan.. =) good job nad..lain kali guna ayat biar org PAHAM CKIT!

cendawanpink said...

lc : hahaa..ko ade hutang ngn aku x??:P

Anonymous said...

LC~EERMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM alamak aku utang duit bil api lerr.... kihkihkihkihkih next year aku bayar hahahaha

cendawanpink said...

lc : puiiiii..!
bayar taun dpn aku charge 2x ganda..kah3..