17 November 2011

.Kek Gula Hangus + Kek Kukus Buah.

Salam..
Hey koranggg..
Lagi ngapain?
Aku lagi nengok-nengok gambo dlm camera..
Tup tup tup nampak gambo ni..
Haros perot tetibe kebulor kan..

Ingat tak hari tu aku ade buat entri coklat bawak balek kampong
So,lepas sampai kampong..
Ibu aku buat Kek Gula Hangus..
Whoaaa,teros aku mencucuk kan coklat kat situ..
Nampak ala-ala besday gitu kan..ngee.. ^_^

kek gula hangus + lollichoc love ^_^


Urmm..sedap laa kek gula hangus ni..
Tapi yg aku musykil..
Ibu aku boleh buat kek,masak sume ni..
Kenapekah aku tak pandai ekkk?
Da ajo pon aku xingat..hahaa..
Kesian,hazab laa incik suami masa depan aku nanti..
Apeee pon tak boleh.. :) *sadis*

kek kukus buah-buahan

ni pon ibu aku wat..
lame nak buat katanye..
entah..aku xtau..hahaa.. :D






4 comments:

mamabetty! said...

soh ibu ko bkak bakery la..hebat buat kek! hee..
ada bwak blik cni x?? kikiki

cendawanpink said...

pujie : hahaa..da abess laa weh masok perot aku ni haa..:D

Lovely Fieyza said...

hua3... sedaknyer kek gula hangus.. hik3.. kau pun pandai masak jugak nad..

cendawanpink said...

fieza : ko suke ekk kek gule hangus?hehee..:D aku reti msk coklat je..kah3..