15 November 2011

.Rasa.

Sikit sikit terase.
Terasa sikit sikit.
Huh,apekah..
Luah perasaan psl org lain.
Org lain lak terasa.
Nampak bebeno mmg ko buat bende tu kn.
Huhuu.
Kalo kite tak buat,kite takkan terasa sama sekali.
So,sesape nk terase tu.
Memang benar laa kalian buat kan?hahaa.
Tak pasal pasal kantoi kat situ.
.sape makan cili,dia terase pedasnye.

manakala,
.sape makan coklat,dia terase manisnye.
hehee..


Tak payah laa der nak hasut sane sini.
Buang masa jelaa der..
Aku boleh idop tanpe kawan yg ko-nak-rebut kan..
Aku tak boleh idop tanpe oksigen je kot..(oksigen kan nikmat Allah)
So,takyah susah payah nak emo-sional sgt la der.
Idop diam diam sendiri sudeyyy.

nota rasa :
beginilah kalo hidup dikelilingi manusia.
lumrah la tu kn.. :)
kalo x,x thrill la hidop kite..kn kn kn.







2 comments:

Cik TTK said...

ok muka yg kt bawah tu yang paling comel..titik!hahaha

cendawanpink said...

yan : huhuu..alien kiut kn..:D