24 November 2011

.Skema / Skima?.

Entah laa wehh..
Aku dari azali lagi xleh nak 'masuk' ngn org skema ni..
Siyesss memang xboleh..
Entah laaa..
Bagi aku,bosan kot idop camtu..
Itu tak boleh..
Ini tak boleh..
Apeeeee pon tak boleh gak..
Tapi tak bermakna aku idop xikut peraturan..
Maybe lebih baik dari org skema yg ikot peraturan sangat ni..
Huhuu..

Aku dah try..
Tapi aku tak boleh..
Rase macam aku 'mati-kutu'..
Lalu segala kutu yg ade pon mati..ehehee..
Mungkin aku hidop dgn suasana sempoi dari kecik kot..
Main lumpur..
Main tanah..
Pegi hutan..
Pegi laut air masin..
Means,hidop aku dari kecik tak terbatas..
Do what u want..
Tapi ade had nye gak..
Takdelah sampai kuo ngn jantan smpai tengah2 mlm..hehee..
Name pon budak2 kan..
Lagi pon sepupu aku sume nye lelaki..
Only aku ngn akak sepupu aku je ppuan dlm fmly..
So,dari kecik mmg da train lasak..
Bukan jenis skema sokmooooo..

Maka nye..
Jgn laa terlalu skema..
Nanti idop x bape nk thrill..
Next entry aku cerita pasal aku kecik-kecik ekk..

begini lah saye kalo rase bosan ^_^

org skema tak menunggang ayam sebegini rupa..
huhuu..
sebab bagi org skema,ayam hanya utk makan je..kih3..
jgn mare haaa org yg skema..
#hanye yg berkenaan jee..

nota skema : 
Nanti saya akan mengemas kini blog dengan perkara baru.
Semoga anda dapat membaca dengan ceria
[uhhhh..#pitam aku kalo gune ayat camni]
asalkan BM aku dapat A1 ok la kn..kih3..




2 comments:

Hustler said...

Hahahaha!!! Aku pulak perosak budak2 skema. Dari sekolah aku kawan2 ngan budak skema, tapi sampai lepas skolah diorang carik aku balik. Hahahaha!! sumer skemarian itu sakap kat aku, skema itu sgt2 tidak cool, hahahaha!!! Ades.. camne tuh cik sendawan??

cendawanpink said...

mawi : hehee..skema itu tidak cool?ayat baru tu..ki3..ntah laa..ikot org la kn..ade yg ok..tp aku boleh je masok ngn skema2 ni..cume nk wat pape tu aku rse terbatas sikit..:)
aku kan wanita melayu ter-awal..ehehee..:D