11 November 2011

.Teddy Bear Usia Lebih 20 Tahun.

Hi,my name is Nadia Gomez
I was more than 20 YEARS OLD


Hehee..
Siyesss..
Bebear ni umo lebih dari dua puloh tahun..
Masa balik kampung raye aji aritu..
Dok kemas2 bilik..
Jumpe anak patung ni..
Ibu n nenek cerita da lame bear ni..
Ekceli aku xtau jenis bear ape ni..
Koala bear pon bukan..
Bear pon bukan..
Apetah lagi penguin kn..
Ahahaa..
Da burok bebeno bear ni..

Ibu ckp,time kecik-kecik dulu..
Ade 2 bear yg aku suke..
Satu yg dekat atas gambo ni..
Satu lagi bear ayam..
Aku penah tgk bear ayam tu..
Sbb aku suke buat ayam tu mcm kude..duduk atas ayam tu..
(tu dulu laa,skg ni kalo aku duduk atas ayam..mau tersepit kat celah ayam tu..hahaa..almaklom laa..semakin dewasa,semakin tumbesaran pon dewasa gak..:P)
Yg bear atas ni aku suke heret ke sane ke mari..
Pegang tangan bear tu,jalan laa mane2..hahaa..
And bear tu sepatutnye ade hidong ngn bunga dekat dada..
Tapi telah selamat dicabutkan oleh aku masa kecik dulu..
Tak tau laa aku cabut guna tangan ke..
Aku cabut sebab aku gigit ke..ahakSs..

Tapi dah jadik sunggoh nostalgia ini bebear..
Kot2 nanti aku leh basuh n kembangkan balek bear ni..
Boleh bagi kat bakal anak aku..
(laki pon tarak,nk anak..choiii..)
Budak skg nak barbie je wehh..
Xmo bear rupe aneh cenggini..hik3..


nota bear :
agak-agak da boleh letak kat muzium ke?
huhuu..:)
aku sgt appreciate kalo org bagi bear..miahahaa..
serta uang ringgit,rumah,kete,henpon bla bla bla blaaaa.. *pengsan*




8 comments:

Cik TTK said...

comel lah tu beb..simpan nad..kenangan tu..

cendawanpink said...

yan : hehee..tau tkpe..simpan wat knangan kn..:D lg lame aku idop ngn bear ni drpd boipren..kah3..

Lovely Fieyza said...

wuih.. kenangan tu beb.. huhu.. simpan der.. leh cite kt anak2 kau nt..

cendawanpink said...

fieza : ahahaa..tula pasal..t aku simpan n anto die pegi saloon..kasi bulu die kembang balek..:D

Anonymous said...

Elsie here~boleh pakai untuk halau bintang mcm anjing sbb anjing tak suka hidu bende busuk hahahahhahahahaha

cendawanpink said...

lc bangang :
aku bwk balek umah,aku tonyoh2 kt muke ko nnti..kah3..:D

Anonymous said...

elsie here~ok2 nanti aku tolong engko semadikan jasad teddy tu...dah buruk bena aku neok

cendawanpink said...

lc sengal :
ko jgn weh,aku da tiup nyawa kt teddy ni..nnti die jadik chucky,aku sumbat dlm bilik ko..ahahaa..:D