02 November 2011

.Virus + FB = Deactive.

senang kata dari aku..
kalau tangan tak gatal click link 'bukan-bukan' dekat fb..
takkan tetibe ade nye virus..
so,pepaham laa 'link bukan-bukan' tu ape kn..
and then deactive lak acc..
something smell fishy said 8th sense.. :D hahaa..
dan senang kata dari aku..
aku pnye fb tu sekadar nak bagi Mark Zuckerberg kaya-raya je kot..

kang letak status..
sokmo yg terase..
org yg sepatutnye terase..
tak pulak rase..
pelik lak aii rasenye..huhuu..
letak gambo lak kang,org amek buat guna-guna santet..
almaklom laa..aku ni kn artis..
ramai naa peminta..walaweyyy!! *pengsan*

FB = fakiyu bebeh..

FB boleh rapatkn hubungan..
FB boleh renggangkan hubungan..
FB boleh carik kawan lame..
FB boleh hancurkan kawan..

sng kata ade baik..
ade buruk..
dan macam2 lagi..

sekian..
psstt : sy ckp pasal virus sume tu main belasah je..
sy bukan pakar dlm bidang teknologi..
so,mahapkn kalo salah ye..
sy bidang tukang sapu sampah je gamaknye..hik3.. :D





8 comments:

Lovely Fieyza said...

fb jugak boleh satu dunia benci seseorang tu.. fb jugak leh wat aku benci dunia.. eh? ada kena mengena?

cendawanpink said...

fieza : ahahaa..ade kene mengena gak tu wehh..:D mcm2 boleh jadik kn..bek aku main dam aji je..kih3..

Hustler said...

Ish2~~~ (sambil gelelng2 kepala) Ape nak jadik dak nad nih, tgk yang bukan2~~ Ish2~~ (sambil geleng2 lagi)

cendawanpink said...

mawi : ahahaa..tau tkpe..hanginnnn gak la saye ni kan..ish3..
(sambil geleng2 lutut..) :P

Cik TTK said...

ish3...(sambil bayangkan macam mana ghoper nad goyang lutut..)

cendawanpink said...

yan : hahaa..geleng lutut laa wehh..bkn goyang lutut..kih3..:D

Hustler said...

Memang parah la Nad nih sampai dah geleng2 lutut. MEsti~~~ (sila habiskan dengan frasa yang sesuai)

cendawanpink said...

mawi : kah3..tulaa pasal..abes lutut aku dah geleng2..:P

~~mesti nad ni org yg power,boleh geleng lutut..ahahaa..:D