12 December 2011

.Ini Realiti..!!

Bukan aje pempuan yg 'kaki-kepoh'..
Tapi jugak kaum LELAKI pon ade jenis 'kaki-kepoh' ok..
Ade je yg suke sebar fitnah tanpa usul periksa..
Lagi dasat dari pempuan wehhh..

Makin pandai belajar,makin BODOH rupenye manusia zmn skg ni..
Ade otak,dikurniakan akal tak gune betul-betul..
Kelaot laaa kalo cenggitu..hahaa.. :D
Tak pon ko tukar je dgn otak babun..
Babun lg bijak dari engko kot..

Kalau kawan aku ke,pernah berbual dgn aku ke..
Boleh laa gak ko nk judge aku kan..
Sebab dah kenal..
Ini kenal pon xpenah,tegur pon xde..
Tetibe nak sebarkan fitnah..

Ko jangan ko..
Aku ni keturunan RAJE KAPOOOORRR..
Sekali aku sumpah..
Tertonggeng ko kang..
Skg ni aku nak sumpah ko jadik GAY nanti..hahaa..[gelak saiton]
Hilang nikmat ko kt pempuan..padan muke..

Aku paling pantang org tuduh bende yg aku tak buat..
Memang laa memang nk cari pasal ngn aku la kan..
Hahaa..
Kalau aku PERNAH BUAT..boleh laa nak suke-suke cakap..
Jgn sampai aku buat betol-betol..
Memang jadik sejarah berulang kali ke ____ kang..hehee..

So,aku warning..!!
Jgn cube main-main dgn aku!!
Kene lempang kang baru tau..huhuu..


nota puake :
org baik dgn aku..aku cuba balas 10x baik dgn org tu..
once org xbaik dgn aku..well,u know me kan..
perempuan yg penoh dgn KEJAHATAN.. :)





6 comments:

Cik Aja said...

sbr nad sbr..
tp zaman skarang mmg ramai jntn molot betina..

cendawanpink said...

aja : ilang sabo aku,memang sekor2 kene hentak kang..hahaa.. :D

Lovely Fieyza said...

sabo nad sabo nad.. haha.. tarik napas dalam2 pastu lepas pelan2.. haih.. skrg ni mmg ramai jantan suka sebok n mulut puaka cket.. tula dorang dulu slalu ngutuk pompuan.. nah.. skrg die pulak rasa..

cendawanpink said...

fieza : ahahaa..betol kn kn kn..ramai org cenggitu skg ni..pelik owhhh.. :D
sng kata mmg da xde keje la tu kn..tu pasal kepoh psl org len..ehehee..:P

cicak_jawaz said...

garangnyer...!!

cendawanpink said...

cicak jawaz : huhuu..kalo gado depan2 aq lg garang..boleh ngap org..kah3.. :D
*sile takot.. :P