21 December 2011

.Kegumbiraan Bergande ^___^.

Alhamdulillah.. ^_______^

1] .....
2] .....
3] .....
4] tanggong keje

gumbira kerana 4 sebab di atas..
hehee.. :D

namun,sebab 1-3 tu xpayah laa cite..
meh aku cite sebab ke 4 okeh..

ingat tak aku mengarok pasal ba alip ba ya tempoh hari?hehee..
okeh,pepagi nie..
2 incik pegawai cakap..
skg ni kalo nk kene tanggung keje..
xpayah tambah 2 jam..
sbb dah xkuat kuase lagi..
(mesti sbb ex-KP da pencen..miahahaa..)
so,saye gumbira..
sebab saye boleh balek macam biase..
tak perlulah saye berkampong dekat opis smpai maghrib kn.. :D
lewat setengah / sejam ok lg la kot..huhuu..

maka dgn ini saye xjadik mengarok laa..
dan dgn ini jugak segale 'janji-janji' saye kat hosmet pon termeterai..
ahahaa..
(beliao tahu apekah janji-janji itu..:P)
namun kalo tetibe time penanggungan keje tu berlaku..
saye diminte balek lambat..
mmg 'janji-janji' dgn hosmet tu akan terlaksana dgn sendiri nya..
ahakSs..

notagumbira :
murah rejeki..tp org kata kalo kawen + ade anak..
lagi murah rejeki nye..hahaa..tah bile taun la kan.. :P






2 comments:

Cik Aja said...

insyllh soon laa kot nad..
:)

cendawanpink said...

aja : ko beranak kembau la weh..bg aku pinjam sorang.. :D