07 December 2011

. Kimchi [ 김치 ].

안녕하세요..
오늘은 김치에 대해 이야기하고 싶습니다.
김치 나디아와 메이 핑 (ping)에 의해 이루어집니다.

hahaa..
agak ke-poyo-an di situ kan..
okeh2..
saye berbahase melayu rojak pulak ekk.. :)

mule nye terjebak dgn makanan korea ni..
tengok cite korea laa..
si amoi umah aku gile kpop..
aku lak pantang tengok makanan..
asal tengok makanan je aku lapo..
asal aku lapo je..tengok makanan..
tu pasal laa nak wat kimchi ni..
sbb tgk diorang makan mcm sedaaaapppp sgt la kan..
ahahaa.. :D

so,meh laa tgk hasilnye..

 macam ini lah rupa KIMCHI yg kami hasilkan
ehehee..

 Juicy je kan..ahakSs..
cume satu je masalah kimchi ni..
aku letak banyaaaakkk sgt cili..
so,mmg kuar ayaq idong laa kalo mkn..
hahaa.. :D
next time kurangkan cili sikit ekk..


ini balang yg kecik..
masa buat ari tu..
penoh 1 balang besar..
tapi dah selamat di makan..
so,ni je yg tinggal..
hik3..

 nah..
ko tengok amoi ni..
sedap kan?sedap kan? :P

 kimchi yg kitorang buat ni..
lagi sedap makan kalau ko buat mee ramen..
tapi aku lagi suke tambah dalam maggie tomyam je..
ahahaa.. :D

 hasilnye..
cenggini laa rupe nye..
mee ramen kimchi..
^_^

.
.
.
.
.
.
.
.
.

the end.






5 comments:

Anonymous said...

lc here- appuuu induk korea kih kih kih

Anonymous said...

lc here- appuuu induk korea kih kih kih

Lovely Fieyza said...

hoi.. buat sendiri ke? giler ar.. lc la tu sebok nak makan? sedap ker weh??

cendawanpink said...

amoi : hahaa..induk korea yg dlm gambo tu..kih3.. :D

cendawanpink said...

fieza : aah wehh..wat sndiri dok..ahahaa.. :D
nk x?meh dtg sini meh.. :)