26 January 2012

.Ini Entry Myles.

Ahahaa..
Aku rase nak berguling-guling kot..
Upload kt fesbuk..
Pastu nengok laa komen antara kengkawan aku ni..
:D
 aku letak gambo aku ngn dak kecik ni laa..hehee.. :P

 *komen teman 1

Ahhh sudah..
Bile mase nye aku kawen?Aku pon xtau bile aku kawen..
Kah3..
Kalo aku kawen,aku jempot sume laa..Dun worry..
Except aku kawen koboi laa..hik3..choiii..
Teman 1 ni memang seriously ke ingat tu anak aku?
Nengok gaya mmg mcm serius la kan.. :P
Im still single and available not available.. ;)
Aiyoyoo..mungkin jarang dengo kabo berita aku kt fb ekk..
Tup-tup letak gambo dgn caption.."My Son"..
Ahh sudah..teros ingat aku kawen ngn omputeh ekk..ahahaa..
Nak bguling aku gelak..
Nk speaking tersembur-sembur ayaq liuq..
Ape ke hal nye nk dpt anak mat saleh..hahahaaa..*sumpah lawak!!
#mahap laa,aku jarang men fesbuk skg..hehee..saye suke men belog je..sbb boleh tulis pjg2 sikit..:P


*komen teman 2

Ahaaa..teman 2 ni memang selalu contact ngn aku..
So,die kompem2 tau laa kan aku sje gurau2..
Mcm biase..
Keje menyakat satu same lain adelah wajib..ahahaa..
Siot je kan komen die..
Tp aku tau,tu gurau je..
Kami kan org Johor..tahan gurau kasar..
Xtau laa kalo org negeri lain..tahan gurau kasar x korang?hik3..
Kalo jumpe depan2 ngn teman 2 ni..mmg lg haru biru haru hijau la kan.. :P
And kalo cukup korum,lg sewel jadiknye..


nota myles :
hehee..i cant imagine if i became a mother at this age.
"mummy,i want susu!!" *PITAM!!*

tapi ibu aku di usia aku skg ni,da lahirkan aku..OMG!!
akutakpuasenjoylagi..!! :D





No comments: