06 January 2012

.Paso Borong Kota.

Aku suke memborong..
Hehee..
Sape suke memborong?
Meh boleh kawan dgn aku.. :D
Kite g memborong sesame ekk..
Disebabkan pegi Johor Premium Outlet aritu aku xbeli pape..
So,aku pon memborong jelaa kt paso borong..
Sini laa layaknye dgn MYR aku.. :P
Jom cekediaoutttt!!



 Pasar Borong ni tempat jual haiwan-haiwan mcm ikan ayam sayur dll..
Tapi kalo ko sampai sane ari Jumaat pagi lepas subuh..
Korang akan nampak pasar borong baju lak..
Hehee..


 Aku biase pegi awal pagi..
Seawal 7 pagi..
Bukan eksaited..
Tapi elak dari sinaran UV..
Kalo dtg lelambat naa..
Nanti ramai org,makin panas..
Mule laa aku xde mud nk jenjalan kan.. :D


Meriah kan tudung-tudung yg belambak-lambak ni.. :D
Aku kalau dah banyak2 naa..
Mule laa xtau nk beli yg mane satu..
Hik3..

Yehaaa..
Banyak kan choice jubah..
So,aku pon teringin pulak laa nk berjubah bagai ni kan..
Tangkap la sehelai utk aku,n utk ibu aku..

Sape bukan org Kota nk order sile PM saye ekk..
Hahaa.. :D
Ok,itu aje..
3 jam gak laa aku ngn ibu merayau..
Pastu teros g JJ lak..
Ade hari member card katanye..
Koyak rabak laa poket kan kirenye..
Weeee..tp eppy wooo.. 
K,adiosss..




2 comments:

cicak_jawaz said...

da tuko keje kat kota ke...?udah2 ler 2 bercuti weh...

cendawanpink said...

cicak jawaz : hahaa..cuti 1 mggu la kak..skg da keje balek da.. -_-"