16 January 2012

.Weekend Sengkek.

Ape aku ngn hosmet buat di weekend yg sengkek?
Huhuu..
Outing tetap outing..
Buntu aku kalo duduk kt umah je..
Asyik membute kang kalo kt umah.. :P

So,dgn ke-sengkek-kan semalam..
Merayau laa carik makan..
Mengisi perot katanye kan.. :D

 masuk kedai mainan..
sume mainan ktorang main..
seb bek x kene halau ngn org kedai..
huhuu..
canggih2 rupe nye mainan dak2 zmn skg..
suatu hari nanti..
kalo aku de anak,xde nye aku nk bwk masok kedai ni..
kompem sengkek 2x ganda kang..hik3.. :P

 makan abcdef jap..

 "aku tau kenape lc suke mkn abc kt sini..KAH3.."

jenjalan dgn kembo seiras..
elsie & mei ping
:P

lepas tu merayau lagi..
then balek pas lunch..
huhuu..


malam lak masa utk study..
maklom laa,sejak sambong study ni kan..
kami mmg laa sangat bizi..

aku student University of Beijing, China..
LC lak student University of Alexandria, Mesir..
miahahaa..

Jom nengok ape subject ktorang sem ni ekk..

 ni subject aku..
bahasa Cina tahap tertinggi..
iaitu tahap lapanpulohtujoh..
kah3..

(petak merah : tulisan aku)

sekejap jadik bentuk rumah,kejap jadik tulisan..
kan aku da kata,tahap tertinggi kan..
tu payah sikit.. :P

(petak merah : tulisan aku)

sementelaah elsie study dekat Mesir..
so,subject wajib is bahasa arab..
tapi aku ajar basic jelaa kan..
subject TULISAN JAWI ASAS..
hahaa..

(petak merah : tulisan lc)






7 comments:

Hustler said...

Kaw punyer entry kan?? Buleh putus urat kentot aku ko tawu tak?? HAram tol...

(masih lagi gigil2 menaip tahan ketawa).

cendawanpink said...

mawi : kah3..ko nk join masuk unibersiti ktorang x?
ko nk masok U mane?
same ngn aku or same ngn lc? :P

Hustler said...

Aku minat unibersiti ko la nad... Unibersiti LC tuh aku da khatam.. hahaha~~

cendawanpink said...

mawi : hahaa..da pangkat 1 kan unibersiti lc tu.. :D

menjejeh ayaq liuq nk nyebut bhase cine kat unibersiti aku study ni..ready towel la..kah3.. :P

Hustler said...

Hahahahaha!! Pangkat 1 kan?? well.. nak wat cane... ngeh ngeh ngeh.... Hahahaha.. yeke??? nih yang nak masuk cepat2 unibersiti ko tuh.. hahahaha

cendawanpink said...

mawi : kah3..jom3..mmg bedekah2 je kalo study ni kt uma wehh..mcm2 rupe tulisan ade.. :D

Hustler said...

Hahahahahaha,, teringin gak aku nak belajo menulis2 nih.. selalu buat bunyik jek,, hahahaha