20 February 2012

.The Buried Life.

Kengkorang penah tak tengok cite ni?
Aku rase cite ni besttt..
Sebab??
Sebab mereka ber-empat ni org biasa..
Tapi suka buat benda luar biasa..
Dan jugak..
Sebab diorang ni nak capai 100 impian before mati katanye..
Hehee..
Tetibe je aku nk gak tulis 100 impian aku..
Yeee..maybe ade yg dah tercapai..
Dan ade laa yg x tercapai gak kan..


1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
82
83
84
85
86
87
88
89
90
91
92
93
94
95
96
97
98
99
100

Nak aku tulis sume ke?
Ahahaa..
Ade kang muntah cendol lak kalo bace..hik3..
Takyah laa kan..
Aku tulis nombor je cukup laa..hehee..

Dalam cite ni..
Sume impian diorang..
Ade kat luar van diorang..
Alaaa,yg org cat van tu..
Die tulis sume impian kat luar van tu laa..
Huhuu..

 ..klik gambo utk tumbesaran lebih sihat..
^_^


So,apekah 100 impian korang sume??
^_^





No comments: