21 February 2012

.Cik Di Usia Lanjut.

Kenape eaaa kalau bergelak 'CIK' di usia lanjut..
Mesti suke marah-marah??
Haishhhhh..
Dah tu keje engko..
Tak payah nak marah sangat la wehh..
Cakap bebaik sudah..

Tak kira laa ko 'cik' berpangkat tinggi ke..
'Cik' berpangkat rendah ke..
Asal cik di usia senja..
Memang ade hormon marah x tentu pasal ekk??
Jgn sampai sabo cik muda ni hilang..
Kang sakit jantung lak cik lanjut usia aku buatnye..
Entah ape-ape laa kan..
Tulaa,kesan pencen 60 tahun la ni kot..
Patot nye usia lanjut camni dok umah je..
Da xpayah nak keje..
Da terlalu bosan nak keje kot..
Tu buat keje nk ngamok je..ca ya ba alif ya.. -_-"


Sabar aku ade had..
Kalau x pikir cik lanjut usia ni sebaya ngn ibu n nenek aku..
Memang berhantu laa aku kan..
Jgn ingat aku senyap aku x amek tau..
Hilang senyap aku..nahas ko ye cik lanjut usia..
Grrrrrr..(sambil transform jadik rimau pompuan..:P)

Semuge satu hari nanti..
Kalau aku tak bergelar puan..
Aku akan jadik cik lanjut usia la kan..
Jgn laa hendaknye buat keje cari rezeki nk mengarok je kan..
Kalau bukan pasal keje,lantak ko laa nk ngamok ape pon vongokkk..

Errrr..cik lanjut usia..aiyoyooo..choiiii..
Mintak di jauhkan laa hendaknye..hahaa..
Mr N,tunggu daku yaaa..hik3..



nota cik lanjut :
sekali lagi cik lanjut biadap..
cik mude tunjuk angin taufan pulak yeeeee..
awas!






6 comments:

Lovely Fieyza said...

dah? mr.N tu sape pulak?

cendawanpink said...

fieza : mr N?hahaaa..jeng3.. ;)

Hustler said...

Hahahahaha!! Aku ingat lelaki jek perasan akan hal ni. Hahahaha!! ropernyer ini adalah satu kenyataan yang disedari oleh ramai orang. Ahakz!! Mr. N?? Owh.. No~~~

cendawanpink said...

mawi : ahahaaa..yg puan pon kkdg sme gak..cme yg cik lg lebehh kot.. :P
doa laa aku xteros menerus jadik cik okeh..kih3..

mr N??upssss.. :D

Anonymous said...

elsie here- Cik di usia lanjut gtu sbbnya pekpek dia berair takde org tolong keringkan tu yang gtu~hahaha

cendawanpink said...

lc : hahahaaa..cilakak je kan.. :D