09 February 2012

.Nak Sorang Camni.


Wehhh,sesape nak sedekah budak cenggini kat aku..
Aku relaaaaaa lapanjuta kali okehhh..
Kecik TAPAK tangan, SETAPAK aku tadahkan.. :D
Mau buat kenduri 3 hari 3 malam kalo ade sesape nak bagi..
Huhuu..

Owhhhhh mata die..
Gerammmm.. ^_^
Molot die time baca fatihah tu..alahaiii..








6 comments:

Hustler said...

Hahahahahaha~~~ mana buleh, ko kan baru nambelastahon... tade lagi kriteria untuk simpan yang tuh satu.. hahahaha

cendawanpink said...

mawi : hahaa..aku nak jadikkan ADIK angkat la wehhh..kah3.. :D

Cik Sue Tukang Tulis said...

Subhanallah..cantiknye budak ni naddd..comel gila...mata dia tu aku yang perempuan pon cakap cantik, ini kan pulak kalau orang lelaki yang nengok. hahaha cantik sumpahhh. comel gileee.

Hustler said...

Hahahahaha... kenot.. kenot.... kenot go la jadik adik angkat... ko da tarap makcik2.. hahahaha

cendawanpink said...

sue : cantek gile kan..aku tgk video ni ulang2 je wehh..huhuu..kalo lelaki nengok,kompem cair..kalo x cair,kompem die gay..kah3.. :D

cendawanpink said...

mawi : alaa..betol laa..aku kan nambelastahun..mesti laa nk carik adik angkat mcm video ni dowhh..kah3..:D