09 March 2012

.Sial Kalau Ade Anak Macam Ni.

Eh eh jap..
Cer klik LINK NI
Cite pasal buang ibu di hotel bajet..




KESEORANGAN...Faridah yang ditinggalkan anaknya.
KESEORANGAN...Faridah yang ditinggalkan anaknya. 

KUALA LUMPUR: Menitis air mata seorang ibu yang lumpuh apabila menyedari dirinya ditinggal terbiar oleh anak tunggalnya di sebuah hotel bajet di Jalan Raja Muda Musa, Kampung Baru, di sini, sejak empat hari lalu.
Dia kini dijaga kakitangan hotel berkenaan yang membantunya menguruskan diri termasuk mandi dan mengganti lampin pakai buang selepas anaknya gagal dikesan.
Warga emas itu mulanya tinggal bersendirian di kampungnya di Johor, tetapi sejak sebulan lalu anaknya yang masih bujang membawanya ke ibu kota.

Faridah Maulud, 66, yang keseorangan ditemui pekerja hotel dalam keadaan meniarap di lantai ketika memeriksa bilik disewa anaknya selepas lelaki berusia 27 tahun itu gagal menjelaskan bayaran empat hari hingga menimbul tanda tanya kepada pengurusan hotel.

Ketika ditemui Harian Metro semalam, warga emas itu kelihatan lemah dan tidak bermaya serta berkali-kali memaklumkan dia ingin ke rumah kebajikan kerana tidak mahu menyusahkan staf hotel yang membantunya.






Sedih aku bace.. -_-"
Tergamak ekk anak sial die buat camtu kt ibu die..
Takde ape pon alasan laa nak bela ibu kandung sndiri..
Kalau aku dpt anak die..
Mmg rase nk hempuk je kan..
(Except anak die gengster laa..xpasal2 aku yg k.o. kne blasah..huhuu..)
Ibu die lumpuh kot..
Bukan sihat boleh jalan sane sini pon..

Makcik..
Kasi sumpah anak sial makcik tu jadik kapal terbang ke,jadik kereta ke..
Jgn jadik batu,buat semak je kot..
Sian makcik ni..semoga dilindungi-Nya selalu..aminn..
Tahniah kakitangan hotel yg tlg makcik ni..Dia je yg dpt balas nye..
(Tetibe ku tertacing ekk..:P)

Semuge anak aku x buat aku mcam ni laa nanti..
Kalo die buat jugak,dari kecik aku dah picit2 die..
Huk huk huk..
Kawen pon tidak lagi..apetah ade anak..ye tak?kah3..
Takpelah,kan kami ade JANJI dulu..ahahaa..gile..!


demi kasih kat ibu aku..
ku hadiah kan kek gule hangus bertatahkan love love love ibu..
hik3..
jgn mtk cucu sudah..pitam aku.. :D






2 comments:

Cik TTK said...

orang ada mak, tak tau hargai langsung.. sedih!

cendawanpink said...

yan : sedih kan.. T___T
lg sedih tgk video tu..