26 April 2012

.Macaroons Diperlukan SEGERA..!!

Korang..
Ohhhh korang..
Sape ade tau mane nak dapat macaroons SECEPAT MUNGKIN??
Besok aku balek Johor dah..
Kawan aku NGIDAM lak wehhh..
Adehhhh,xsampai hati lak..
Or sape-sape leh buat..
Buatkan wehhhhh..
Pelisssss..





















15 comments:

Elsie coolzzzz said...

SILA CALL DOREMON SEGERA ~~~:D

cendawanpink said...

lc : puakeeee..!!
aku cekik ko balek nanti..hahaa.. :D

Elsie coolzzzz said...

hahaha bukan ko kata nak buat sdiri?? cake u pagi tadi tbaikkkkkkk hehehhee so buatlah

cendawanpink said...

xde mesin susah laa weh..jahanam blender kang..hahaa.. :D
ok ke cake pg td?x rase aneh?
mmg camtu laa rupe cake tu wehh.. :P

Cik Aja said...

hahaha..cilaka je jwpn si elsie nih..
beli dah siap je laa nad..

cendawanpink said...

aja : hahaa..bru ko tau cilake die..kah3..:D
tulaa,nk ke KL tu..adedeyyy..susah nk ckp..ahahaa..
putrajya ni apee pon xde..:P

Cik Aja said...

hahahaha..
tuh laa tuh..mana nak crik tah..payah benor..

cendawanpink said...

aja : nk buat sendiri tu..almaklom laa kan..kelaottt la nmpk gaya nye..hik3.. :D

Elsie coolzzzz said...

budak ofis minta resepi hahaha sila email kat i~THANK U :D

Sumayyah Nadhirah said...

KLCC ade...OU ade...hehhehe...area putra waa xtau hehee

cendawanpink said...

lc sengal : pantekkk ahh ko..
asal resepi je mtk aku..kah3.. :D
suh diorang cari macaroons dlu kt aku..baru aku bagi..ASAP..

cendawanpink said...

maya : adehhh tulaa..sume KL area..huhuu..

Elsie coolzzzz said...

ADUUUHHHAAII APAKAH?? bukan member ko tak penah makan macaroon tu so kita beli snek yang rupa gtuw (lupa nama snak tu apa) pastu kita cat..dia tak tahu punya..ok tak?

Elsie coolzzzz said...

OOOHHHH DAH TAHU CHOCOPIE~~kan sama rupa gan macaroon :D

cendawanpink said...

lc : totally bangannngggg..!! hahaa..
chocopie yg mcm Gain ngn Jo Kwon tu eaa..ahahaa..tu kat kedai pak dollah pon ade ngek ngok ngek.. :D