17 April 2012

.Quotes Islamic Terbaik..!!

Hihii..
Sejak mengalami kemurungan FB kene Blocked,
Aku tetibe rajin membaca..ahahaa..
Dah ke arah positip gitewwww..
Tapi bace kat twitter la kan..hehee..
(FYI,twitter x kene blocked..tp sadis nye..aku leh tgk je..xleh twit..boleh??:P)
OK laa dari takde langsong..

Da lama org dok sebok cite pasal Ust Azhar Idrus..
Tapi baru tergerak nk nengok nasihat2 die..
Terlambat??
OK laa dari x sempat langsong.. :)
Hehee..

Seronok laa cara die bagi nasihat..
Slumber yg pastinye..
Tapi berguna..
Sempoi seyy ayat ustaz tu..
Aku dok gelak jelaa kn bace nye..
Yg aku rase lawak sungguh,aku letak kt fb..
(Letak sementara fb belom blocked..:D)

Jom nengok mane sempat aku kopi..:P

siyesss aku xtau pasal ni..
kah3..bantai gelak je wehhhh.. :D
bukan aku kata, ustaz yg kata..
kalau kes aku??  T___T
ahahaa..mati urat ketawa aku bace.. :P
sempoi je jwpn ustaz ni..kah3..
ramai wanita takut di 'honey' kan..aku?? ............ :)
hahaa..adoiyai..lembu terbodoh di dunia pulak..kah3.. :D


Tu jelaa..
Huhuu..
Follow laa twitter n fb ustaz..
Byk nasihat bguna..
Aku boleh terima nasihat cenggini..
Sebab die lawak..!! ahahaa..
Kalau pon nampak sy tgh buat maksiat ke..
Dengo-dengo cite sy buat maksiat ke..
Nasihat kan laa sy dgn nasihat yg lembut ekkk..
Yg boleh sentuh hati sy dgn mudah.. :)
Sy x degil,tapi kalau kena cara nye..
Mudah laa sy cair macam ais di gurun sahara..bahahaa..









5 comments:

Hustler said...

Aku suka jawapan ustaz pasal pompuan layan ramai lelaki.. lalalala :P

cendawanpink said...

byk jwpn xleh blaa aku bce..hahaa..

Hustler said...

ko baru layan UAI ke?? hahahaha... aku plak da start layan UDD... ngeee... tudung klapiak kapla... wakakakaka

cendawanpink said...

don eaa?hahaa..:D

Hustler said...

Ahaaaa.... tu dia..... dia mai pulak pesen baru... pesen ikan semilang, dia dok silang kiri, silang kanan, lepaih tuh, dia mai lagi, tapi silang seblah ya.... Ahahaaaaa.. suka weh... Nak suh UAI n Don berentap la... Kompom ramai tgk.... ganding seblah bagi ceramah.