02 April 2012

.Seminggu yg Disaster.

First of all..
Aku nak ucapkan terima kasih bebanyak..
Kat semua org keliling aku yg ambik berat pasal aku tak sihat aritu..
Owhhh..
Cenggini rasa nye bile perot masok angin ekk..
Xpenah lakkk berlaku..
Cirit penah laa..huhuu..

TQ to my hosmet..
Masakkan bubur..
Cume,kesian kt ibu aku..
Dok jejauh sane risau pasal aku..ermmm..
If tak rasa nk jumpe ajal..
Selagi tulaa akan aku sorok sakit aku.. :''(
TQ to hati..
Ingatkan xrisau psl ku lagi..
Even x bape nk betul sgt perot ni..
Tapi so far ok laa dari last week kan..
Apeee pon x boleh..
And TQ gak kt boss bagi teh cina yg pahit tu..
Tp ku x leh minum..pahit naa..huhuu..
(Pd hal aku kn takot makan ubat..:P)

And maaf ye org-org opis..
Tak dpat nk tolong buat air time jamuan jumaat aritu..
Biase nye muke aku laa pagi2 masak air kt opis..
Next month aku buat ekk..huhuu..


nota paling disaster :
kalau sebulan cenggini..
mau jadik rangka bernyawa je kot aku ni..
silap-silap boleh padam.. -_-"





4 comments:

Lovely Fieyza said...

lar.. awat buleh perut masuka angen? lmbat makan ea? diet ker? kau da kurus la weh.. ke makan ati? ololo.. hihi.. dah baik ea? gud2..

cendawanpink said...

fieza : xde nye diet wehh..huhuu..:P
makan angin laa..tu psl kembong kot..da mcm bayi gamaknye..:D
sapu minyak yuyi cap limau..

mamabetty! said...

pulak dah..
hoiii time makan makan la..haihh..xpasal2 masok angin..mcm bby sudehhh..huhu..

cendawanpink said...

pujie : ter-skip lunch je kot..huhuu..maklom laa..perot tong..hahaa..