16 April 2012

.Sengkek Bergaya.

Samekom sume..
Di pagi Isnin yg indah permai..
Saye ni nak menasihatkan laaaa kan..
Nasihat utk diri sendiri gak..

"Kalau takde duit,hidup tak payah nak mewah sangat.."

Ok..
Tu je nasihat nye..
So,takde laa sampai nak berhutang dgn org..
Hanye sebab nak hidup mewah..
Kalau org kaya..nak hidup mewah..
Terserah laa kan..
Duit diorang..asalkan tak hutang duit org lain..
Aku nengok kemain..
Handbag,kasut,perfume,henpon,makan..
Kalah anak menteri punye makan..
Sume berjenama bagai..terbelit laa lidah aku nk sebut jenama nye.. -___-"
Aku yg berduit ni pon pakai selipor getah je kot..
Hosmet aku yg kaya raya tu pon pakai selipor 10 hengget..hahaa..(mati aku LC bunoh balek ni..:P)

So,kengkawan sekalian alam..
Kalau dah berhutang tu,bayar laa kan..
Even x banyak..
Boleh lepas duit makan aku ok..ca ya ba alip ya..

Kenape ekkk..
Kwn-kwn aku yg berduit,takde pon menunjuk sgt..
Yg x berduit,kemain gah lagi..
Haiiii la dunia..ramai sgt maknusiye pelik dlm dunia ni..








13 comments:

Elsie coolzzzz said...

ooooohhh mganjeng nampak!!!! hahaha

cendawanpink said...

aku bengkek tadi..
skg da ok..hahaa..

Miss Tasantek said...

ouh....sengkek bergaya ni memang trend. hahahaha...
aku je dari dulu tak penah kaya. pun begitu aku bersyukur lah kan..dengan gaji seadanya ni mampu menyara anak and rumah tangga :)

cendawanpink said...

tasa : ahahaa..mmg trend ekk..aneh aku rse kan wehh..:D

kite xkaya,tp kite pandai manage duit..huhuu..xpyh nk blagak sgt kan..aduyaiii..
ko sara anak n rumah tangga,aku sara anak tekak n rumah lif..ki3.. :P
*sadisss*

Hustler said...

Buleh tak aku sakap camni. "aku dah la sengkek, tak bergaya plak tuh" hahahaha!!

Cik TTK said...

aku sokong kata2 k o mawi..mengena jugak ke batang idong aku..sadis!

cendawanpink said...

mawi + yan : ahahaa..tapi kite xde smpai nk berhutang piutang dgn org len kan.. :D

Cik Aja said...

amboi..
marah benor nampaknyer..
kihkihkih..
orang tu berhutang dgn ko ker beb?

cendawanpink said...

aja : hahaa..mmg marah gile..tp da ok skg..da bayo..kah3..:D sikit lg aku naik antu..

Cik Aja said...

tak paham aku..
tak da duit tp nk bergaya sampai terpaksa pinjam orang..
mcm nih punya org pon ada ker?

cendawanpink said...

aja : haishhh..tulaa psl wehh..
sbb tu wujud pepatah "biar papa asal bergaya.."

ahahaa..ade je maknusiye cenggini..:D
yg kaya raya,anak org berada..
relax je kot..:P

Hustler said...

Hahahahaha... aku berhutang jugak weh.. skang [pon pinjam keter ngan ambank, bayo bulan2... wakakakaka

cendawanpink said...

mawi : tu hutang bank la dol..kah3..:D ni hutang ngn rimau garang cm aku..ahahaa..