02 May 2012

.Masuk Air.

Daebak!!
8 gelas sehari air masak??
Rasa boleh pengsan kot kalau aku laa kan..
Org lain xpe kot..aku je ni haa..
Huhhh..
Takde laa tahap kritikal sgt..
Tapi kire terok gak laa..ok ok..kronik sikit laa..
Tapi apekah itu doktor suruh minom 8 gelas sehari..
Kembonggg air laa aku lepas ni kan.. -___-"
Rase nak termuntah dah skg ni..
Dari celik mata sampai saat ni..
Dah 3 gelas..huwaaa..nak pengsan laa wehh minum air masak bebanyak..
Ade 5 gelas lagi before tido..
Ulang-ulang laa tetiap ari macam ni..aigoooo..

Pasni kalau entry aku makin biol..
Nampak sgt kepale aku da masok air..
Hahaa..
Siyess wa kembonggggg..
Sampai hati doktor cine tu suh aku minom air byk2..
Nak letak ibu sirap pon xleh..
Air jernih je leh minum.. *sadissss..
Ok laa kan dari kena sumbat air susu..mau pitam teros.. :P

Kengkawan yg skodeng blog ni..
Doa-doa laa ye aku minum air byk2..hahaa..
Seksa nye minum air masak bg org yg jarang minum air masak ni kan..
Ok laa dari kena minum air lempoyang..yaksss..

CauCinCau sume..
Nak minom air uolsss..kah3..








2 comments:

Elsie coolzzzz said...

tulaaa suruh minum air banyak tak nak~~asyik minum 100 plus jerr ish3

cendawanpink said...

amoi : 100plus time sakit je..ahahaa.. :D