02 May 2012

.Preve Merah.

Uhukk uhuukkk..
Disamping memaksa air masak masuk tekak..
Nak cite pasal kereta baru aku uolsss..
Alaa..kereta murah je..
Dapat laa rembat PREVE kaler merah..
Hik3..
Merah nampak membara uolss..
Walaupun nama aku ade pink,tapi merah tetap membara..ahahaa..

Sedap uolsss naik kete ni..
Ala-ala orang kaya nak pegi berlumba..
Hehee..
Bonet die boleh aku dgn LC (bukan nama sebenar) tido dlm tu.. :D
Sesuai sgt dgn aku yg jenis org byk angkut barang2 kemane pon halatuju aku.. :P

posing dgn kereta baru uolss..
ala-ala gadis litar..
cume versi tudung.. :)

eh eh..
sila abaikan perkataan "TEST DRIVE CAR" ye..
tu sticker trend zaman skg kalo beli kete baru..ahahaa..
 


Ok..
Tu je aku nak riak sikit..
Beli kereta katanye..
Hahaharapannnn..
Sape nak hadiahkan aku sebijik..
Aku appreciate sgt..
Relaku jadik tukang kebun rumah penderma kereta tu sampai aku pencen..
Miahahaa.. :D
Adioss amigossss..
Daa..







9 comments:

Elsie coolzzzz said...

uuuhhhhhhhh GADIS LITARRRR~~~

cendawanpink said...

amoi : ahahaa..tukar profesion.. :D

Hustler said...

Perghh!!!

Cik Aja said...

weh..
dah beli kete nnt jgn lupa bwk aku dgn baby skali jln2..
hehehehe
=P

cendawanpink said...

mawi : hahaa..

cendawanpink said...

aja : kalo preve,tgu anak ke-4 ko kua kot..hik3.. :D
meh aq bwk kete ko,ko n baby duduk tepi..hahaa..

Hustler said...

Smart weh Vinyl sticker ko. Boleh ada pulak Test drive. Pergh!! Nak pinjam weh.

cendawanpink said...

mawi : boleh3..sile kan ke kedai proton bhampiran.. :D

Hustler said...

Tanak ah proton punyer... huh!